Witcher III

Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011

Εεε, ναι, σέρνει καράβι...

Γ : Μωρό μου έρχεσαι;
Α : Τώρα-τώρα κούκλα μου, τελειώνω αυτήν την πίστα, βγάζω το μπος στο τέλος και έρχομαι.
Γ : Ακόμα με αυτή τη μαλ"¨@#$%^$ακία ασχολείσαι;
Α : Έλα βρε μωρό μου, μη γίνεσαι υπερβολική.
Γ : Υπερβολική; 3 ώρες είσαι μπροστά σε αυτό το παλιομηχάνημα και αποβλακώνεσαι και είμαι εγώ υπερβολική;
Α : Βρε ψυχή μου, αφού δεν γίνεται να σηκωθώ τώρα. Δεν κάνει save εδώ και θα ξαναρχίσω όλη την πίστα απο την αρχη...
Γ : Μπλαμπλαμπλαμπλαμπλα μπλαμπλα μπλαμπλαμπλα μπλα μπλαμπλα...
Α : Τώρα-τώρα έρχομαι...
Γ : Μπλαμπλα μπλα μπλαμπλαμπλα μπλα μπλα.
Α : Ναι ναι...
Γ : ΜΠΛΑΜΠΛΑΜΠΛΑ ΜΠΛΑΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑΜΠΛΑ!!!
Α : -------, Να να, ήρθα! (αλλά είναι αργά φιλαράκι γιατί πλέον έχει αρχίσει η γκρίνια).

Κλπ κλπ...

Σίγουρα, αν δεν έχετε ζήσει οι ίδιοι κάποιον αντίστοιχο διάλογο, θα έχετε ακούσει για κάτι τέτοιο... Το πρόβλημα είναι οτι... έχουν δίκιο...

Υπήρξα σκληροπυρηνικός gamer και χτυπούσα απο 8-12 ώρες παιχνιδιού την ημέρα (Diablo 1 και ξερό ψωμί) αλλά όταν δεν είχα κάποια γυναίκα για να... με ζαλίζει. Παρόλα αυτά έχουν δίκιο όταν μας γκρινιάζουν (ακόμα παίζω αλλά σαφώς λιγότερο).

Είναι γενικά αποδεκτό το γεγονός οτι οι πολλές ώρες gaming κάνουν κακό... στα συκώτια μας (παρατηρείται πρήξιμο μετά απο ώρες μουρμούρας). Πέρα απο την πλάκα όμως, δεν είναι και ό,τι πιό υγιές το να είσαι "καρφωμένος" σε μια οθόνη υπολογιστή για ώρες. Πλέον μπορεί να μην έχουμε θέματα με την ακτινοβολία της οθόνης (οι σύγχρονες LCD και LED δεν έχουν καθόλου) αλλά υπάρχουν ακόμα θέματα επιληψίας, εξουθένωσης και περιθωροποίησης. Έχουν αναφερθεί και θάνατοι απο υπερεθισμό σε παιχνίδια : Στην Κίνα πριν 2-3 χρόνια ένας άνδρας 30 περίπου ετών πέθανε σε internet cafe επειδή έπαιζε επί 3 συνεχόμενες μέρες γνωστό online multiplayer παιχνίδι. Ωραίο το παιχνιδάκι, δε λέω, αλλά χαλαρά ρε παιδιά.

Είναι απαράδεκτο το γεγονός οι πιτσιρικάδες 14-18,19,20 χρονών να "γνωρίζονται" και να συνομιλούν μόνο μέσω των διαφόρων υπηρεσιών chat. Δε λέω, είναι καλό για να μιλάς με ανθρώπους που δεν βλέπεις σε καθημερινή βάση αλλά να μην το παρακάνουμε κιόλας. Έχω φιλαράκι στην Αμερική που μου πέφτει κομμάτι βαρύ να πάρω το Λήαρ-τζετ μου για να πάω να τον δω μόνο για ένα καφέ 2 ωρών. Άσε που ο φραπές τους είναι χάλια. Άρα επιλέγω το Skype ή το Messenger. Ναι, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για τα φιλαράκια μου εδώ. Ή, για να επανέρθω στο θέμα, για την κοπέλα μου.

Και αν η κοπέλα ξέρει απο gaming, internet ή απο PCs γενικά, έχει καλώς (τόσο σπάνια περίπτωση όσο τα μυρμήγκια αστροναύτες). Τί γίνεται αν απλά... τα αγνοεί; Αν δεν καταλαβαίνει την έμφυτη ανάγκη μας να ξεκοιλιάσουμε, κατασφάξουμε, υπερνικήσουμε, καταστρέψουμε 56923475629 αντιπάλους; Ή να κερδίσουμε 13-1 την Chelsea (τυχαίο νομίζω) στο insane επίπεδο δυσκολίας; Να βγάλουμε την πίστα ρε αδερφέ. Ή, έστω, να σερφάρουμε στο ίντερνετ.

Αν λοιπόν δεν καταλαβαίνει τα παραπάνω, τότε δύσκολα τα πράγματα αγαπητοί μου φίλοι. Γιατί μετά αρχίζει το πρήξιμο στα συκώτια. Αρχίζουν τα μούτρα και τα μαλλώματα (φέρτε και στο νου σας τις γκριμάτσες του Λαζόπουλου για τον παραπάνω διάλογο) και γενικά μία καθόλου ευχάριστη κατάσταση. Άρα 2 λύσεις υπάρχουν. Και επειδή το να πετάξουμε το PC μας δεν είναι λύση, μένει μόνο μία. Να το περιορίσουμε σε αποδεκτά και απο τους δύο επίπεδα. Γιατί, πιστέψτε με, δεν αξίζει για κανένα παιχνίδι ή οποιαδήποτε άλλη ενασχόληση με το PC να καταστρέψουμε τη σχέση μας με τη φίλη/γυναίκα μας ή τις σχέσεις μας με τους φίλους μας. Και για σινεμά μπορούμε να πάμε αλλά και για μπασκετάκι ή για ένα καφέ/ποτό όξω.

Άρα η σωστή απάντηση στο : "Μωρό μου έρχεσαι;" είναι : "Έφτασεεεεεεεε"... (και αφήστε το "παγωμένο" το ρημαδοπαίχνιδο για μερικές ώρες - στα olnine δεν γίνεται, χεχεχε). Εννοείται βέβαια οτι και οι δύο πλευρές θα πρέπει να κινούνται στα πλαίσια του λογικού. Θα πρέπει και εκείνη να καταλάβει την ανάγκη μας να ασχοληθούμε με τα αγαπημένα μας μηχανήματα. Το μυστικό είναι να μην νιώσουν οτι τις υποβιβάζουμε για τα PCάκια μας και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει αυτό.

Μην ξεχνάτε όμως ποτέ μα ποτέ μα ποτέ : έχουν δίκιο. Γι'αυτό και μπορούν και το σέρνουν το καράβι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου