Witcher III

Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

Crysis 2 review

Έχει περίπου δύο εβδομάδες που ασχολούμαι με το παιχνίδι και μπορώ να πω οτι έχω σχηματίσει αρκετά σαφή εικόνα για το single player campaign. Το παιχνίδι έχει δεχτεί πολλές αλλαγές συνήθως προς το καλύτερο αλλά δεν λείπουν και οι παραφωνίες.

Βρισκόμαστε στο 2023 και υποδυόμαστε τον στρατιώτη Alcatraz ο οποίος είναι ο μοναδικός επιζών της ομάδας του. Βρισκόταν σε ένα υποβρύχιο το οποίο κατευθυνόταν στη Νέα Υόρκη για να σώσει έναν επιστήμονα. Μετά το... ναυάγιο βρισκόμαστε στην ακτή σε μαύρα χάλια. Μας σώζει ο, γνωστός απο το πρώτο Crysis, Prophet και στη συνέχεια αναλαμβάνουμε τον έλεγχο και ξεκινάει η δράση. Αν έχετε πάει στη Νέα Υόρκη, δε θα δείτε πολλά γνώριμα μέρη. Και αυτό γιατί η πόλη είναι σαν να έχει βομβαρδιστεί ενώ οι κάτοικοί της αργοπεθαίνουν στους δρόμους, το μετρό, τους υπονόμους ή τα πάρκα όντας προσβεβλημένοι απο έναν εξωγήινο ιό.
Sexy mothafucka!!!

Τσα!
Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κάποιος είναι οτι το παιχνίδι παίζει εξαιρετικά καλά και σε σχετικά αδύναμα μηχανήματα. Το Crysis και το Crysis : Warhead ήταν δύο παιχνίδια τα οποία ήταν για πολύ καιρό τα απόλυτα benchmarks για τις δυνατότητες ενός υπολογιστή. Αυτό δεν ισχύει για το νέο μέρος της σειράς. Αυτό συμβαίνει κυρίως επειδή σχεδιάστηκε για να παίζει άνετα στις (γερασμένες πλέον) παιχνιδομηχανές των SONY, Microsoft κλπ κλπ (PCs - Consoles : 1 - 0). Όχι οτι τα γραφικά δεν είναι καλά, το αντίθετο. Είναι πάρα πολύ όμορφα σχεδιασμένα, με πολλές λεπτομέρειες και εντυπωσιακά εφφέ. Η μηχανή γραφικών του παιχνιδιού (Cryengine 3) σχεδιάστηκε να διαχειρίζεται μικρά περιβάλλοντα είτε κλειστά είτε ανοιχτά και τα καταφέρνει πολύ καλά στην απεικόνιση και διαχείριση των γραφικών. Η Crytek κατάλαβε οτι είναι καλύτερο να βγάλει ένα παιχνίδι το οποίο θα παίζει άνετα σε υποδεέστερα μηχανήματα παρά ένα παιχνίδι - benchmark ξανά γιατί έτσι θα πουλήσει περισσότερο. Γι'αυτό άλλωστε προτίμησε να το σχεδιάσει πρωτίστως για κονσόλες : υποδεέστερο hardware και λιγότερη πειρατεία = περισσότερες πωλήσεις. Πάντως τα γραφικά σε PC είναι καλύτερα απο τα αντίστοιχα στις κονσόλες (PCs - Consoles : 2 - 0). Όλα όμως είναι directx 9.0c (!!!) και μόνο για τα PCs ενδέχεται να βγει κάποιο patch που να αναβαθμίζει το παιχνίδι σε directx 11 (PCs - Consoles : 5 - 0). Απαράδεκτο για παιχνίδι που κυκλοφορεί μέσα στο 2011!
Η Limited edition...

Ο ηχητικός τομέας είναι εξίσου καλός και συμπληρώνει την όλη εμπειρία. Τα όπλα έχουν ρεαλιστικούς ήχους (έτσι μου φαίνεται, δεν τα έχω πιάσει στα χέρια μου στ'αλήθεια) και ο χαρακτήρας μας διακατέχεται απο μία άρνηση να πει το οτιδήποτε ακόμα και όταν βλέπουμε κάποιο βιντεάκι μέσα στο παιχνίδι όπου αλληλεπιδρούν άλλοι χαρακτήρες μαζί μας. Δεν αφήνει όμως περιθώρια για παράπονα και η μουσική δένει με το όλο σύνολο.
Η Nano edition (Για τα πολύ ψώνια... - δεν την πρόλαβα γα^$%&μώτο)

Ας περάσουμε στο gameplay το οποίο έχει δεχτεί και τις περισσότερες επεμβάσεις. Πλέον έχουμε τρείς μόνο καταστάσεις λειτουργίας για τη Nanosuit 2.0 με τις υπόλοιπες 2 (γνωστές απο το πρώτο παιχνίδι) να έχουν ενσωματωθεί έξυπνα στο χειρισμό. Η κανονική λειτουργία είναι αυτή κατά την οποία όλα βαίνουν φυσιολογικά χωρίς να έχουμε ενεργοποιήσει κάτι ιδιαίτερο. Μόλις τρέξουμε ενεργοποιείται η λειτουργία "Speed" και μόλις πατήσουμε παρατεταμένα το άλμα ή τη melee attack ενεργοποιείται η "Power mode". Και οι δύο καταστάσεις καταναλώνουν ενέργεια απο τη στολή μας. Με το "Q" περνάμε στην κατάσταση "Armor" η οποία παρέχει μεγαλύτερη προστασία απο σφαίρες, χτυπήματα, ηλεκτρισμό και πτώσεις με το αντίστοιχο αντίτιμο σε ενέργεια κάθε φορά. Πατώντας το "Ε" γινόμαστε "αόρατοι" για όσο έχουμε ενέργεια αποκτώντας έτσι τη δυνατότητα να δώσουμε ένα πιό stealth χαρακτήρα στο παιχνίδι. Δευτερεύουσας σημασίας προσθήκη είναι η δυνατότητα που έχουμε πλέον να παίρνουμε αντικείμενα απο το περιβάλλον και να τα χρησιμοποιούμε κατά το δοκούν (θέλω να παραδεχτείτε οτι έχω επίπεδο) για αντιπερισπασμό. Κάτι ακόμα που προστέθηκε είναι η συλλογή... DNA απο τους εξωγήινους αντιπάλους που "καθαρίζουμε". Μπορούμε με όσο συλλέγουμε να αναβαθμίζουμε κάθε φορά και διαφορετικό κομμάτι της στολής μας δίνοντάς της νέες δυνατότητες! Καλό!
Are you talking to me?

Όλα καλά ως εδώ. Τί γίνεται με την Α.Ι. του παιχνιδιού; Δυστυχώς είναι το κομμάτι που απογοητεύει σε πολλά σημεία. Οι αντίπαλοι πολλές φορές μας αγνοούν και δεν ασχολούνται μαζί μας με αποτέλεσμα απο ένα σημείο και μετά να χρησιμοποιούμε το εν λόγω bug προς όφελός μας αντί για τις πραγματικές μας δυνατότητες. Πέραν τούτου, "κολλάνε" σε εμπόδια που βρίσκονται στην πορεία τους. Δεδομένου οτι οι πίστες έχουν πολλά στενά σημεία αλλά και πολλά αντικείμενα διάσπαρτα, καταλαβαίνετε οτι είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται συχνά. Υπάρχει και η "κλασσική", απο το πρώτο ακόμα Crysis, αντίδραση των αντιπάλων οι οποίοι, αφού έχουμε σκοτώσει κάποιον σύντροφό τους, μετά απο λίγη ώρα που δεν μας βρίσκουν επιστρέφουν στην αρχική τους ασχολία. ΟΚ, αν μας αντιληφθούν ζητάνε ενισχύσεις αλλά παρόλα αυτά το I.Q. τους δεν μεγαλύτερο απο ραδίκι. Κάτι άλλο που δεν μου άρεσε είναι το οτι όταν ολοκληρώνουμε κάποια υποαποστολή, ενεργοποιείται ένας μηχανισμός ο οποίος κάνει spawn ενισχύσεις του εχθρού σε συγκεκριμένα σημεία της πίστας. Μου έτυχε να είμαι κρυμμένος σε μια γωνιά και ξαφνικά να δω δίπλα μου έναν αντίπαλο στρατιώτη. Θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος μηχανισμός ελέγχου για αυτό.
Darth Vader who?

Για το multiplayer κομμάτι ισχύει ό,τι και για το demo που παρουσιάσαμε εδώ με τη διαφορά φυσικά οτι πλέον μιλάμε για ένα ολοκληρωμένο κομμάτι του παιχνιδιού και όχι το περιορισμένων δυνατοτήτων δοκιμαστικό.
Το SCAR φουλ κομπλέ με διόπτρες, σιγαστήρες κλπ κλπ.

Πάντως σαν παιχνίδι δεν απογοητεύει σε καμία περίπτωση παρά τα όποια μικροπροβλήματα που έχει. Μπορώ να πω οτι απο την αρχή έχει πιό αυξημένο βαθμό δυσκολίας και άρα αποτελεί μεγαλύτερη πρόκληση. Ήδη έχει κυκλοφορήσει το δεύτερο patch το οποίο διορθώνει πολλά απο τα προβλήματα της Α.Ι. Επομένως το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα του παιχνιδιού λύθηκε. Καλή διασκέδαση!

1 σχόλιο:

  1. "Μου έτυχε να είμαι κρυμμένος σε μια γωνιά"

    Τι έτυχε βρε παλιο-camp-έρη,κατσαρίδα,αρούρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή