Witcher III

Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2011

Νέα για το Borderlands II

Επιστροφή στην καθημερινότητα, τις εργασίες και τις υποχρεώσεις μας απο αυτήν την εβδομάδα. Γενικός κανόνας για τους περισσότερους απο εμάς αλλά όσοι ανάποδοι ξεκινάτε τώρα τις διακοπές σας, καλά να περάσετε. Τα νέα του χώρου μας είναι μικρά και διάσπαρτα. Ένα απο τα πολύ ενδιαφέροντα είναι η επιβεβαίωση της Beta του Diablo 3 για μέσα στο Σεπτέμβριο και ένα δεύτερο είναι κάποιες πληροφορίες για τη συνέχεια του πολύ καλού Borderlands. Ας το δούμε λοιπόν.

Για όσους δυσκολεύονται να το διακρίνουν,
εδώ βλέπουμε το φεγγάρι του Pandora...
Αν και λίγα τα νέα που έχουμε στη διάθεσή μας είναι αρκετά σημαντικά. Καταρχάς ο οπτικοακουστικός τομέας είναι αναβαθμισμένος για να συνάδει (μην ξεχνιέστε, έχουμε επίπεδο) με τις εξελίξεις της εποχής. Το νέο επεισόδιο εξελίσσεται πέντε χρόνια μετά το πρώτο μέρος και μας δείχνει μεγαλύτερο μέρος της βιοποικιλότητας του πλανήτη Pandora. Βλέπουμε δάση, παγετώνες και πολλούς νέους αντιπάλους. Επίσης έχουμε και minimap! Ουάουζερς!!!

Ξέρουμε επίσης οτι η τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων είναι πιό εξελιγμένη και πλέον συνεργάζονται για να μας επιτεθούν, μας περικυκλώνουν και γενικότερα αποτελούν μεγαλύτερη πρόκληση. Υπάρχουν τουλάχιστον δύο αντίπαλες μεταξύ τους φατρίες οι οποίες είναι εχθρικές και προς εμάς (οι bandits και οι Hyperion).
Με ποιόν απο τους 2 να ασχοληθείς πρώτα;

Πλέον μπορούμε να τραυματίσουμε κάποιον αντίπαλο σε σημείο που να μην μπορεί να μας κάνει ζημιά άλλο και απλά να τον αφήσουμε χωρίς να τον "ξεκάνουμε". Αν καταστρέψουμε, όμως, τα πόδια ενός ρομπότ εκείνο θα συνεχίσει να έρχεται κατά πάνω μας αφού δεν νιώθει πόνο. Όλοι οι χαρακτήρες απο το αρχικό Borderlands θα είναι σημαντικοί NPCs οι οποίοι θα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο παιχνίδι. Απο θέμα κλάσεων χαρακτήρων είδαμε τον Gunserker ο οποίος μπορεί για περιορισμένο χρονικό διάστημα να κρατάει ταυτόχρονα οποιαδήποτε δύο όπλα και τη Siren.
Tough mothafucka...

Τέλος, όσον αφορά τα όπλα, συνεχίζουν να είναι πρακτικά άπειρα με κάποιες προσθήκες. Η κάθε κατασκευάστρια εταιρία αποκτά πλέον κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (π.χ. τα Bandit μοιάζουν να είναι φτιαγμένα με κομμάτια απο τοστιέρες και... μπρίκια αλλά έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα σε πυρομαχικά ενώ ένας άλλος κατασκευαστής έχει σε όλα τα όπλα του mini-gun rate of fire κλπ κλπ). Άρα καταλαβαίνετε οτι η κάθε μάρκα αποκτά χαρακτήρα και συνεπώς δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με πιστόλια, καραμπίνες και sniper guns.
This is... Partaaaaa...

Πολλές οι αλλαγές στο sequel λοιπόν. Αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον (μάλλον μέσα στο 2012) και είμαι σίγουρος οτι θα είναι εξίσου καλό (αν όχι καλύτερο) με το πρώτο μέρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου