Witcher III

Τρίτη, 9 Αυγούστου 2011

Diablo III - Εξελίξεις

Ενημέρωση 16/03/2012 : Όσοι ψάχνετε ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού ρίξτε μια ματιά εδώ.

Δεν περιμένατε μέσα στο κατακαλόκαιρο να έχουμε κάποιο νέο σχετικά με το πολυαναμενόμενο παιχνίδι της Blizzard, ε; Κι όμως, όλα δείχνουν οτι πριν περάσει πολύς καιρός θα έχουμε έστω την beta διαθέσιμη. Καιρός ήταν, αν σκεφτεί κανείς οτι το έχω προπαραγγείλει απο τις 24/9/2008 λίγο καιρό αφού ανακοινώθηκε για πρώτη φορά. Πριν 3 χρόνια δηλαδή...

Μας την πέσανε...
Να ξεκινήσω γράφοντας οτι περιμένουμε τη beta να ξεκινήσει τέλη Σεπτέμβρη, σε ενάμιση μήνα δηλαδή. Αν γίνει δεκτή η αίτησή μου θα σας γράψω απο πρώτο χέρι τις εντυπώσεις μου. Όταν ξεκινήσει θα περιλαμβάνει το πρώτο μέρος της Act I το οποίο εκτυλίσσεται γύρω απο το Tristram όπου θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε μία εισβολή απο zombies (της μόδας τώρα τελευταία) και τον Skeleton King τους. Όλες οι κλάσεις θα είναι διαθέσιμες για δοκιμή χωρίς περιορισμούς. Δεν πιστεύω όμως να λειτουργήσει και το Auction House. Τί είναι αυτό; Πάμε παρακάτω λοιπόν...

Κάπως έτσι θα είναι το Auction House.
Το Auction House θα είναι το online market του Diablo III. Θα μπορεί ο καθένας να βγάζει σε πλειστηριασμό όποιο αντικείμενό του θέλει και να γίνονται προσφορές με πραγματικά χρήματα. Ναι, μπορείτε να βγάλετε χρήματα απο εδώ... Δεν ξέρω πόσα, αλλά μπορείτε... Φαίνεται οτι η Blizzard βρήκε άλλον έναν τρόπο να εξαλείψει τους απατεώνες που εμφανίστηκαν στο WoW. Μήπως θα κρατάει και προμήθεια απο τις αγοραπωλησίες; Λέω εγώ τώρα...

Τα Skill trees του Barbarian.
Κάποια άλλα νέα στοιχεία που αποκαλύφθηκαν για το παιχνίδι έχουν να κάνουν με το πώς ανεβάζει επίπεδα ο χαρακτήρας μας. Μαζεύει experience και κάνει level up. Όλα καλά και γνώριμα ως εδώ. Η αλλαγή είναι οτι πλέον καταργούνται τα skill points. Όσες ικανότητες έχουμε ξεκλειδώσει αναβαθμίζονται αυτόματα μαζί μας και γίνονται απευθείας ισχυρότερες. Ξεκλειδώνουμε μία για σχεδόν κάθε ένα απο τα 20 - 30 πρώτα επίπεδα. Αρχικά θα μπορούμε να έχουμε μόνο δύο hotkeys διαθέσιμα. Στη συνέχεια, στα επίπεδα 6, 12, 18 και 24, ανοίγει απο άλλο ένα για να φτάσουμε στο σύνολο έξι τέτοιων πλήκτρων στα οποία θα έχουμε αντιστοιχισμένα τα skills εκείνα που θα χρησιμοποιούμε τακτικότερα. Επίσης θα έχουμε άλλα τρία παθητικά skills αντιστοιχισμένα με τον ίδιο τρόπο τα οποία επίσης θα ξεκλειδώνουν σταδιακά. Η όποια παραμετροποίηση θα γίνεται μέσω των runestones τα οποία θα επιλέγουμε εμείς πού θα μπαίνουν. Θεωρητικά τα runestones θα έχουν κατηγορίες ποιότητας. Ενδεχομένως να μπορούμε, με το κατάλληλο αντίτιμο, να τα αφαιρούμε και να τα αντικαθιστούμε με ισχυρότερα. Ο λόγος που επιλέχθηκε ένα αυτόματο σύστημα αναβάθμισης των ικανοτήτων μας είναι το οτι παρατηρήθηκε πως οι παίκτες κάνανε ανακατανομή των skill points τους αφαιρώντας τα απο παλαιότερα skills και αναβαθμίζοντας τα νεότερα/ισχυρότερα. Προσωπικά δε με χαλάει να έχω όλα μου τα skills σε level 80, όπως ο χαρακτήρας μου, αντί για firebolt level 14 και fireball level 8 ή οτιδήποτε άλλο.

Skills και inventory.
Ανακοινώθηκε επίσης και το οτι για να παίξουμε το παιχνίδι με οποιοδήποτε τρόπο, πρέπει να έχουμε ενεργή σύνδεση internet και να είμαστε συνδεδεμένοι στο Battle.net. Ο χαρακτήρας μας θα αποθηκεύεται στους servers της Blizzard. Ακόμα και solo να παίξουμε ισχύει το ίδιο. Σίγουρα εκνευριστικό ειδικά για όσους δεν έχουν ίντερνετ (λέμε τώρα) ή αν αντιμετωπίσουμε κάποια βλάβη με τη γραμμή μας (στην Ελλάδα δεν γίνονται αυτά, για το εξωτερικό το γράφω). Τα οφέλη όμως είναι πολλαπλά. Πρώτον όλοι οι χαρακτήρες είναι πιστοποιημένοι και άρα δεν μπορεί κάποιος να παίζει σε βάρος μας με "hackαρισμένο" χαρακτήρα. Όσοι χαρακτήρες φτιάξουμε (μέγιστος αριθμός 10) είναι διασφαλισμένοι απο τον κίνδυνο της απώλειας λόγω καταστροφής του δίσκου μας (οι servers της Blizzard δουλεύουν με συνεχές backup). Τέλος, οι αγοραπωλησίες στο Auction House θα γίνονται με αντικείμενα 100% δημιουργημένα μέσα στο παιχνίδι και όχι απο κάποιο προγραμματάκι χωρίς κόπο και με μόνο σκοπό το εύκολο κέρδος. Εξάλλου, κανείς δεν θέλει να συναλλάσσεται με τέτοιους ανθρώπους γιατί μπορεί να εξαπατηθεί κατά τη συναλλαγή.
Δείγμα επιπέδου dungeon.

Τα αντικείμενα που συλλέγουμε μπορούν πλέον να πωλούνται ή να διασπώνται απευθείας απο το inventory μας χωρίς να απαιτείται η επιστροφή μας στην "πόλη". Εκεί θα γυρνάμε πλέον μόνο για ολοκλήρωση αποστολών, δημιουργία ή βελτιστοποίηση αντικειμένων και αποθήκευσή τους στο stash. Αυτό το τελευταίο θα είναι κοινό για όλους μας τους χαρακτήρες καθιστώντας πολύ απλή τη διαδικασία ανταλλαγής αντικειμένων μεταξύ τους. Θα μπορούμε, πληρώνοντας, να το αυξάνουμε σταδιακά σε μέγεθος για να χωράει περισσότερα αντικείμενα. Επίσης, όταν παίζουμε online, τα αντικείμενα που θα αφήνει κάποιος σκοτωμένος αντίπαλος θα είναι ορατά μόνο στον παίκτη στον οποίο απευθύνονται και όχι στους υπόλοιπους εξαλείφοντας έτσι τους "εμφυλίους" και τα μαλώματα.
This I like...

Να πούμε εδώ οτι έχει ανακοινωθεί απο τον Mike Morhaime της Blizzard κατά τη διάρκεια πρόσφατου συνεδρίου της Activision(-Blizzard) οτι η εταιρία δουλεύει πολύ σκληρά για να κυκλοφορήσει το παιχνίδι μέσα στο 2011 (γκουχ-γκουχ, για να προλάβουν τη Χριστουγεννιάτικη περίοδο; γκουχ-γκουχ) αλλά δεν μπορούν να δεσμευτούν για κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία. Πρόσθεσε οτι τα πλάνα της Activision για το 2011 δεν περιλάμβαναν κάποια κυκλοφορία της Blizzard. Ανακοίνωσε επίσης οτι πέρα απο το αρχικό παιχνίδι θα υπάρχουν και expansion (σιγά μη δεν υπήρχαν).
Μαυρίλα...

Καθόλου άσχημα για καλοκαίρι, ε; Θα περιμένουμε μέχρι τα τέλη Σεπτέμβρη λοιπόν μπας και δούμε τη beta απο πρώτο χέρι και αν όλα πάνε καλά θα σας ενημερώσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου