Witcher III

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011

Αντιπροσωπείες και εγγυήσεις : προσωπικές εμπειρίες.

Δόξα το Θεό δεν έχω παράπονο. Λίγα πράγματα απο όσα έχω αγοράσει δεν χαλάσανε οπότε είμαι πολύ έμπειρος στο θέμα του after sales service. Είτε εντός, είτε εκτός, εγγύησης η κάθε συσκευή που χαλάει και πάει για επισκευή έχει και μία άλφα αντιμετώπιση. Το ίδιο και ο κάτοχός της...

Δύο τα πρόσφατα κρούσματα. Το πρώτο έχει να κάνει με το home theatre σύστημα που αγόρασα πριν κάνα εξάμηνο. Πόσες φορές να το χρησιμοποίησα; 15; 20; Το πολύ 25 φορές και οι περισσότερες εξ αυτών για CD μουσικής. 3 - 4 να ήταν τα DVD που είδα. Και το ρημάδι χάλασε! Οπότε ψάχνω να βρω τον αντιπρόσωπο στην περιοχή μου και αφού μου έδωσαν οδηγίες τους πήγα τη συσκευή. Πήρα το αποδεικτικό απόκομμα και μετά απο μία ακριβώς εβδομάδα έλαβα ένα SMS στο κινητό οτι η συσκευή είχε επισκευαστεί οπότε πήγα να την πάρω. Όλα καλά ως εδώ. Μου δίνουν μαζί με τη συσκευή ένα απόκομμα το οποίο είχε έναν κωδικό επάνω και μου εξηγούν οτι μπαίνοντας στην τάδε ιστοσελίδα, γράφω τις εντυπώσεις μου για το service και με τον εν λόγω κωδικό παίρνω μέρος σε μία κλήρωση με κάποια δώρα.
Καλή η SONY, αλλά...

Χοχοχο!
Μπήκα λοιπόν και έγραψα ένα σχετικά αρνητικό σχόλιο το οποίο αφορούσε μόνο την ευκολία με την οποία χάλασε η συσκευή (για την ιστορία να γράψω οτι χάλασε η κεφαλή ανάγνωσης) και οτι δεν θα συνιστούσα προϊόν της συγκεκριμένης εταιρίας (SONY) σε κάποιον φίλο. Πώς είναι δυνατόν να χαλάσει τόσο γρήγορα (το είχα λίγους μήνες το home theatre) και να συστήσω την εταιρία σε φίλο; Εδώ είναι που συνέβη το αστείο γεγονός. Κατά μεγάλο μέρος αναμενόμενο, με καλέσανε απο τα κεντρικά της SONY και με ρώτησαν σχετικά με το θέμα. Τους εξήγησα οτι απο το service δεν είχα κάποιο παράπονο (αυτό κατάλαβαν αυτοί) - και όντως ήταν άψογοι σε όλα τους τα παιδιά στο service - αλλά απο την ποιότητα της εν λόγω συσκευής. Αφού μου είπε ο κύριος που με κάλεσε οτι όταν αυτές οι συσκευές δεν δουλεύουν τακτικά καταπονείται η κεφαλή τους περισσότερο (ένα έλασμα που έχουν) προσπάθησε να με πείσει οτι δεν τη δούλεψα όπως έπρεπε. Θα το δεχόμουν αν :

1) Την είχα να κάθεται για κάνα χρόνο χωρίς να τη χρησιμοποιήσω ή
2) Ήταν τουλάχιστον τριετίας και άρα είχε χρησιμοποιηθεί πολύ ή
3) Δεν ήμουν τόσο ψείρας όσο να ξέρω πόσο και πως πρέπει να την χρησιμοποιώ.

Βέβαια μου είπε οτι μπορεί να έτυχε σε εμένα μία ελαττωματική συσκευή αλλά το πέρασε στα πολύ ψιλά γράμματα. Απο εκεί έπρεπε να ξεκινήσει ο, κατά τα άλλα ευγενέστατος και συμπαθέστατος κύριος, και όχι να μου τα μασάει. Δεν είμαι ούτε χαζός ούτε άσχετος. Να πω οτι το CD player του στερεοφωνικού μου έχει εδώ και χρόνια χαλάσει για τους λόγους που ο τεχνικός μου είπε : δεν το χρησιμοποιώ τακτικά και άρα δεν μπορώ να παραπονεθώ. Μαντέψτε : είναι SONY. Μήπως πρέπει η εταιρία να επανασχεδιάσει τις κεφαλές των προϊόντων της; Αλλά μετά πώς θα ζήσει το service, οέο;
Όπως και να τις πεις, παραμένουν πίπες...
Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...

Οθονάρα μου!
Το δεύτερο περιστατικό έχει να κάνει με την υπέροχη, καταπληκτική, μοναδική, πανέμορφη οθόνη του υπολογιστή μου. Samsung 2253BW. Αγορασμένη στις 28/8/2008 είχε την ευγενή καλοσύνη να χαλάσει πριν λίγο καιρό, ενάμιση μήνα πριν λήξει η εγγύηση. Βλέπετε, είχα άλλο ένα χαρτί το οποίο έλεγε οτι η εγγύηση άρχιζε να ισχύει 2 μήνες μετά (28/10/2008) και άρα ήμουν εντός. Δεν είδα οτι η απόδειξη αγοράς είχε νεότερη ημερομηνία και δεν προβληματίστηκα που 28/10 είναι εθνική γιορτή (άρα απο πού αγόρασα την οθόνη; Όλα κλειστά είναι...) οπότε σήκωσα το τηλέφωνο να καλέσω στο νούμερο που έγραφε το δεύτερο χαρτί. Θα κάνω εδώ μία σημείωση και θα γράψω οτι και η προηγούμενη οθόνη μου ήταν Samsung η οποία με τη σειρά της χάλασε 6 μήνες πριν λήξει η εγγύηση. Η αντικατάστασή της έγινε on site με καινούρια οθόνη (με ασφαλή συσκευασία του αντιπροσώπου και είναι ένας απο τους λόγους που αγόρασα ξανά Samsung - πλέον θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά να ξαναγοράσω) η οποία λειτουργεί μια χαρά μέχρι και σήμερα. Συνεχίζω λοιπόν την ιστορία. Στο τηλέφωνο που κάλεσα με ενημερώνουν οτι πλέον τα τηλέφωνα έχουν αλλάξει και οτι πρέπει να καλέσω αλλού για να δηλώσω τη βλάβη. Καλώ εκεί για να ενημερωθώ οτι πρέπει να καλέσω αλλού αλλά και εκεί κάλεσα για να ενημερωθώ οτι πρέπει να καλέσω αλλού (αν κατάλαβα καλά άλλαξε ο αντιπρόσωπος). Είτε απο ηχογραφημένο μήνυμα είτε απο κάποιον άνθρωπο που απάντησε και είχε την ευγένεια να με κατευθύνει αλλού (λανθασμένα αλλά την είχε, μην τα θέλουμε και όλα δικά μας). Ούτε λίγο ούτε πολύ, μετά απο τουλάχιστον πέντε τηλέφωνα κατάφερα και έβγαλα άκρη, μίλησα με τον αντιπρόσωπο (είναι εδώ στη Θεσσαλονίκη), δήλωσα τη βλάβη και ενημερώθηκα οτι θα με καλέσουν απο τη συνεργαζόμενη κούριερ εντός τριών ημερών για την παραλαβή.

Κάπως έτσι...
Όντως, την επόμενη ή τη μεθεπόμενη μέρα με πήραν τηλέφωνο απο την κούριερ, κλείσαμε ραντεβού και ήρθαν να παραλάβουν την οθόνη. Θα ξανακάνω παρένθεση εδώ και θα σημειώσω οτι μου είπαν το αμίμητο πως η συσκευασία πρέπει να γίνει απο εμένα! Ρε παιδιά, πού να βρω συσκευασία να βάλω μέσα οθόνη τριετίας; Εγώ ξέρω οτι οι σοβαρές εταιρίες (εννοώ τον αντιπρόσωπο της Samsung και όχι την κούριερ) στέλνουν την κατάλληλη συσκευασία στον πελάτη να βάλει μέσα το προϊόν και να τους το στείλει. Άντε, εγώ ξέρω πέντε πράγματα απο συσκευασία και έχω πρόσβαση σε υλικά, οι υπόλοιποι; Πόσοι να είναι τόσο τυχεροί ή έστω να ξέρουν πέντε βασικά πράγματα; Μετά σπάνε τα προϊόντα και φταίνε οι πελάτες; Για σοβαρευτείτε λίγο! Συνεχίζω τώρα την ιστορία. Κάνω τη σούπερ - ντούπερ συσκευασία/υπερπαραγωγή με χαρτόνια, φυσαλίδες και εφημερίδες, την παραλαμβάνει ο κούριερ (ο οποίος είχε ήδη γραμμένο το αποδεικτικό απο πριν και μάλιστα άσχημα) και μετά περιμένω...

Την επομένη με καλούν στο τηλέφωνο απο την αντιπροσωπεία να μου πουν οτι δεν έχω βάλει μέσα απόδειξη αγοράς (είμαι όμως και εγώ ώρες - ώρες!). Ο ευγενέστατος κύριος που με κάλεσε με ενημέρωσε οτι και με mail να τους την στείλω δεν έχουν πρόβλημα οπότε και αυτό έκανα την ίδια κιόλας μέρα το μεσημέρι. Με τη διαφορά όμως οτι τους έστειλα την απόδειξη που έγραφε 28/8/2008 (η οποία πρακτικά με έβγαζε εκτός εγγύησης) και όχι το συνοδευτικό έντυπο με τη σωστή ημερομηνία. Το κατάλαβα μετά απο δύο μέρες και μάτωσα λιγάκι αλλά περίμενα να δω αν θα με καλέσουν να μου πουν κάτι. Αντ'αυτού, ένα πρωινό χτύπησε το θυροτηλέφωνο η κούριερ και μου παρέδωσε την επισκευασμένη οθόνη μέσα στη συσκευασία που εγώ είχα κάνει (τους άρεσε φαίνεται στην αντιπροσωπεία, αλλά τα τοποθέτησαν λάθος). Σύνδεσα την οθόνη, την έλεγξα και αφού διόρθωσα ένα σημείο στο πλαίσιό της που δεν ήταν καλά πατημένο βεβαιώθηκα οτι δούλευε μια χαρά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ εδώ στα παιδιά στο service που έβαλαν την οθόνη εντός εγγύησης χωρίς να έχουν το σωστό χαρτί στα χέρια τους. Η αλήθεια είναι οτι με την απόδειξη αγοράς έβγαινα εκτός εγγύησης για μόλις 2 εβδομάδες!

Επομένως και εδώ δεν μπορώ να έχω παράπονο απο το service αλλά απο κάποια άλλα εξίσου σημαντικά πράγματα όπως η έλλειψη ασφαλούς/κατάλληλης συσκευασίας απο τον αντιπρόσωπο και η ενημέρωση οτι η συσκευή επισκευάστηκε και θα μου επιστραφεί για να είμαι προετοιμασμένος.
Ευγενέστατος και εξυπηρετικότατος!

Όπως βλέπετε, και στις δύο περιπτώσεις, το προϊόν επισκευάστηκε και οι άνθρωποι που ασχολήθηκαν ήταν εξυπηρετικοί, ευγενικοί και καλοδιάθετοι. Στις ρουτίνες λειτουργίας των εταιριών εντόπισα πρόβλημα. Στην πρώτη (SONY) σχετικά με τους ... παπάδες που πήγαν να μου πουλήσουν και στη δεύτερη (Samsung) σχετικά με την οργάνωση και το feedback.

Το ωραίο είναι οτι έχει χαλάσει το ποντίκι μου τώρα (Microsoft) και θέλω να δω τί θα γίνει και εκεί... Είπαμε : δεν έχω παράπονο, έχω εμπειρία στο θέμα.

1 σχόλιο:

  1. Απλά να σε ενημερώσω ότι η LG σου φέρνει απευθείας μία καινούργια και παίρνει την χαλασμένη, Ούτε να την πακετάρεις εσύ,ούτε να την στείλεις με έξοδα δικά σου.,η τηλεφωινκή εξυπηρέτηση δουλεύει 24/7 και γενικά είναι LG ρε φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή