Witcher III

Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012

Kingdoms of Amalur : Reckoning - Review

Πάει πολύς καιρός απο την πρώτη φορά που είδα το συγκεκριμένο παιχνίδι στις μελλοντικές κυκλοφορίες. Μου φάνηκε ενδιαφέρον απο την πρώτη στιγμή και το παρακολούθησα αρκετά στενά. Πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε το demo του και πλέον είναι διαθέσιμη και η κανονική έκδοση.


Είναι ένα καθαρόαιμο action - RPG τρίτου προσώπου με επιλογή να είμαστε ακριβώς πίσω απο τον χαρακτήρα μας ή πάνω απο τον ώμο του. Ό,τι βολεύει τον καθένα... Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι αρκετά καλά αλλά θα περίμενα περισσότερες λεπτομέρειες στο σχεδιασμό των χαρακτήρων (κυρίως στους NPCs). Τα περιβάλλοντα είναι όμορφα με ωραίους και ενίοτε έντονους χρωματισμούς αλλά δυστυχώς τα βρίσκω λίγο απλοϊκά ή λιτά. Δεν είναι "γεμάτα", λεπτομερή. Τα εφέ είναι ωραία και δεν πρόκειται να απογοητεύσουν κανένα (το αντίθετο μάλλον).


Η μουσική του παιχνιδιού είναι καλή και "δένει" μαζί του. Ακούγεται άλλοτε λιγότερο και άλλοτε περισσότερο έντονα ανάλογα με το πού είμαστε και τί συμβαίνει γύρω μας. Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι οτι ο χαρακτήρας μας όχι μόνο δεν μιλάει αλλά ούτε τα χείλη του δεν κουνάει! Συνέχεια με μία έκφραση στο πρόσωπο ό,τι και να γίνει. Αντίθετα οι ομιλίες των NPCs είναι όλες πολύ καλές, "γεμάτες" και καλύπτουν ολόκληρα τα κείμενα των χαρακτήρων.


Το παιχνίδι ξεκινάει με... το θάνατό μας σε κάποιο πεδίο μάχης. Στη συνέχεια βλέπουμε οτι μας μεταφέρουν δύο Gnomes και μέχρι να ολοκληρωθεί η σκηνή κάνουμε τις επιλογές για το χαρακτήρα μας. Απο την εμφάνιση μέχρι την κλάση. Στη συνέχεια ανασταινόμαστε και αρχίζει το παιχνίδι!


Οι περισσότεροι μηχανισμοί του παιχνιδιού λειτουργούν καλά. Οι μόνες ενστάσεις μου είναι για το inventory και για το σύστημα μάχης. Το πρώτο δεν το βρίσκω πολύ χρηστικό. Ναι μεν το κάθε αντικείμενο (ανεξάρτητα απο το μέγεθός του) πιάνει μόνο μία θέση στο inventory μας αλλά η σύγκριση των αντικειμένων μεταξύ τους δεν είναι τόσο άμεση. Θέλει λίγο να το συνηθίσει κανείς. Το σύστημα μάχης είναι γρήγορο (και λίγο κονσολάδικο) αλλά δεν μου άρεσε το οτι σε περίπτωση που ο χαρακτήρας μας δεχτεί χτύπημα δεν μπορεί να αντιδράσει άμεσα. Θα πρέπει να πατήσουμε 2 - 3 φορές το space (που αντιστοιχεί στο dodge) και μετά να αρχίσουμε να κάνουμε εμείς την επίθεσή μας. Δεν μπορούμε να διακόψουμε τα χτυπήματα αλλιώς.


Φυσικά όσο ολοκληρώνουμε αποστολές και σκοτώνουμε αντιπάλους μαζεύουμε πόντους εμπειρίας οι οποίοι με τη σειρά τους μας ανεβάζουν επίπεδα. Όποτε γίνεται αυτό μπορούμε να ξεκλειδώνουμε χαρακτηριστικά και ιδιότητες και σιγά - σιγά να διαμορφώνουμε τον χαρακτήρα μας. Οι διαθέσιμες κλάσεις είναι τρεις : Warrior, Rogue και Mage. Αυτό όμως δεν μας περιορίζει στην κατανομή των πόντων των χαρακτηριστικών μας. Αναγκαστικά θα πρέπει απο μόνοι μας να αποφασίσουμε, όμως, ποιά ειδίκευση θα πάρουμε έτσι ώστε να ξεκλειδώσουμε τις ισχυρότερες δυνατότητες της κλάσης που θέλουμε και να γίνει ο χαρακτήρας μας όσο γίνεται καλύτερος.


Μέσα στο παιχνίδι μπορούμε να αναπτύξουμε και άλλες δραστηριότητες. Crafting, Alchemy κλπ είναι εκεί για να διανθίσουν το παιχνίδι μας. Μπορούμε να ασχοληθούμε με το enchanting αντικειμένων για να τα κάνουμε ισχυρότερα. Πέρα απο τους NPCs που μπορούν να μας επιδιορθώσουν τα αντικείμενα έχουμε τη δυνατότητα με τα Repair Kits να το κάνουμε εμείς. Και όσο καλύτεροι είμαστε σε αυτό τόσο αποτελεσματικότερα θα είναι αυτά τα Kits.


Οι αποστολές που μπορεί να αναλάβουμε είναι πολλές και ποικίλλουν. Μπορεί να χρειαστεί να σκοτώσουμε κάποιον συγκεκριμένο χαρακτήρα, να κλέψουμε κάτι ή να "καθαρίσουμε" μία σπηλιά. Όπως και να έχει δεν πρόκειται να βαρεθεί κάποιος μαζί τους. Μπορούμε να αναλάβουμε και να φέρουμε εις πέρας όποια αποστολή θέλουμε με όποια σειρά θέλουμε. Δεν υπάρχει περιορισμός σε αυτό. Εκεί που υπάρχει κάποιος περιορισμός είναι στο "στήσιμο" του κόσμου του Amalur. Κατά κάποιο τρόπο δεν είμαστε ελεύθεροι να κινηθούμε όπου θέλουμε. Όχι οτι δεν μπορούμε να κινηθούμε παντού στο χάρτη. Απλά είναι έτσι οι περιοχές που δίνουν την εντύπωση της γραμμικής κίνησης στον κόσμο.


Επομένως έχουμε να κάνουμε με ένα πραγματικά εξαιρετικό παιχνίδι. Δεν είναι μόνο οτι είναι τεχνικά άρτιο, με καλό gameplay, ωραία γραφικά και μουσική. Φέρνει έναν τελείως νέο κόσμο μπροστά μας για να τον εξερευνήσουμε και να εξοικειωθούμε μαζί του. Μία ιστορία τελείως νέα. Προσθέστε και την δυνατότητα της εξαιρετικά μεγάλης και συνεχούς παραμετροποίησης του χαρακτήρα μας και θα βγάλετε ένα πολύ ιδιαίτερο αμάγαλμα. Αν ισχύουν όσα διάβασα οι ώρες που έχει κάποιος να ασχοληθεί με το παιχνίδι μπορεί να ξεπερνάνε και τις 100 (μαζί με τα side quests)!!! Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου