Witcher III

Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012

Το νέο Mechwarrior έρχεται και θα είναι... 2 παιχνίδια...

Θυμάστε που κάποια στιγμή παλιότερα είχα γράψει για το νέο Mechwarrior; Απ'ότι φαίνεται η εταιρία ανάπτυξης προχωράει καλά με τη δουλειά της και πλέον πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού. Το καλύτερο είναι οτι δεν θα είναι ένα παιχνίδι αλλά δύο αφού δύο (τρεις στην ουσία) είναι τελικά και οι εταιρίες ανάπτυξης!

Καλά διαβάσατε, ναι. Δύο Mechwarrior έρχονται και όχι ένα. Το πρώτο θα είναι το MechWarrior Online που είχα γράψει στο παλαιότερο άρθρο το οποίο θα μας τοποθετεί πίσω απο τα χειριστήρια των τεράστιων αυτών μηχανών ενώ το δεύτερο θα είναι στρατηγικής (εισακούσθημεν) με την ονομασία MechWarrior Tactics. Ας δούμε λίγο πιό αναλυτικά τα νέα.

Ο πρώτος τίτλος αναπτύσσεται απο την Piranha Games και θα ακολουθεί το free to play μοντέλο όπως είναι η μόδα τώρα τελευταία επιτρέποντας την πρόσβαση στον κόσμο του παιχνιδιού σε όλους. Θα κάνει χρήση της CryEngine 3 και θα είναι όπως προείπαμε ένα action shooter πρώτου προσώπου.

Ο δεύτερος τίτλος αναπτύσσεται απο τις Roadhouse Interactive και Acronym Games και όλως παραδόξως θα είναι και αυτός online και free to play. Θα ανήκει στην κατηγορία των browser games (!) και θα παίζει κάνοντας χρήση του Unity plug-in. Α! Θα είναι turn based! Ξέρετε, με κουτάκια, βαθμούς κίνησης κλπ κλπ.

MechWarrior Online
Χαμόςςςςς!


Η καρδιά του παιχνιδιού θα είναι οι αναμετρήσεις 12 εναντίον 12. Οι παίκτες θα είναι χωρισμένοι σε ομάδες των τεσσάρων και αν το Mech σας καταστραφεί τότε δεν μπορείτε να το ξαναφέρετε στο παιχνίδι. Πρέπει όμως να το επισκευάσετε για το επόμενο... Πέρα απο το 12v12 υπάρχουν και άλλα είδη μαχών όπως είναι τα Dropships. Σε αυτό, αν το Mech σας καταστραφεί, μπορείτε να φέρετε στη μάχη μέχρι άλλα τρία διαφορετικά τα οποία έρχονται με... Dropship και σύμφωνα με τη σειρά προτίμησης που έχετε ορίσει.

Το Atlas απο μέσα.
Η μηχανή γραφικών (Cry Engine 3) κάνει θαύματα και σε αυτό το παιχνίδι προσθέτοντας τα μέγιστα στο οπτικό αποτέλεσμα. Απο ερήμους και παγετώνες μέχρι αστικά περιβάλλοντα, όλα απεικονίζονται με εξαιρετική λεπτομέρεια. Αλλά ο χώρος γύρω δεν θα είναι μόνο για να ορίσει το είδος της μάχης αλλά και τη συχνότητα χρήσης των όπλων. Για παράδειγμα, αν το Mech σας θερμαίνεται εύκολα τότε σε ένα κρύο περιβάλλον θα μπορεί να πυροβολεί τακτικότερα ενώ φυσικά το αντίθετο θα συμβαίνει μέσα σε μία πόλη και ακόμη περισσότερο σε μία έρημο.

Μπορούμε να επιλέξουμε θερμαινόμενο κάθισμα με χειριστήρια
ρυθμιζόμενα σε ύψος. Δεν πιστεύω να με πιστεύετε, ε;
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην απεικόνιση των ρομπότ. Το κάθε μηχάνημα έχει μοναδικό σχέδιο και αίσθηση στον χειρισμό. Υπάρχει διαφοροποίηση ακόμα και στα στοιχεία που απεικονίζονται (σε πραγματικό χρόνο παρακαλώ) στην οθόνη μας. Αν, λόγου χάρη, βλέπουμε το Mech μας απο έξω τότε έχουμε λιγότερα στοιχεία στη διάθεσή μας αλλά καλύτερη άποψη του περιβάλλοντος. Αν το βλέπουμε απο μέσα τότε έχουμε καλύτερη πληροφόρηση αλλά για να δούμε όλα τα διαθέσιμα στοιχεία πρέπει να κοιτάμε γύρω - γύρω (free look camera). Φυσικά το κάθε ρομπότ έχει διαφορετική διάταξη στο cockpit και δίνει διαφορετική πληροφόρηση στον παίκτη ανάλογα με τον εξοπλισμό του.

Η λεπτομέρεια στην οπτική απεικόνιση εκτείνεται και στις μάχες με τα αποτελέσματα των επιθέσεων που κάνουμε και δεχόμαστε να έχουν τον αντίστοιχο αντίκτυπο στα ρομπότ. Αν χτυπηθούμε οι οθόνες μας θα τρεμοσβήνουν, τα καλώδια θα σπινθηρίζουν και κύματα θερμότητας θα "χτυπούν" το cockpit. Αν χτυπήσουμε το χέρι ενός Mech σοβαρά τότε το όπλο επάνω του θα πάψει να λειτουργεί ή μπορεί και να το ακρωτηριάσουμε! Αν το χτυπήσουμε στο πόδι θα δυσκολέψουμε την κίνησή του κάνοντάς το πιό εύκολο στόχο κλπ κλπ.
Απο πού έλεγε το GPS να πάω;

Ολοκληρώνοντας μάχες κερδίζουμε πόντους τους οποίους χρησιμοποιούμε για να αναβαθμίσουμε το Mech και τον πιλότο μας. Οι πόντοι εμπειρίας μπορεί να κερδηθούν καταστρέφοντας (φυσικά) άλλα Mechs όμως αν αναλάβουμε το ρόλο του ανιχνευτή υποδεικνύοντας πιθανές απειλές στους συμπαίκτες μας τότε επίσης θα αμοιφθούμε ανάλογα. Το ίδιο θα συμβεί αν αναλάβουμε το ρόλο του πυροβολικού υποστηρίζοντας την ομάδα μας απο μακριά δίνοντάς μας τη δυνατότητα να παίξουμε με τον τρόπο που μας αρμόζει καλύτερα.

Μία ακόμα ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι το ημερολόγιο. Χρησιμοποιείται κανονικά στο 3048 όπου διαδραματίζεται το παιχνίδι δίνοντας την αίσθηση ενός πολέμου που διαδραματίζεται συνεχώς σε πραγματικό χρόνο.
Είσαι δυναμίτης! Καταπέλτης ήθελα να πω...

Περιμένουμε την ανοικτή beta μέσα στο καλοκαίρι.

MechWarrior Tactics

Αυτό το παιχνίδι αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο έτος. Φυσικά θα έχει να κάνει με Mechs αλλά υπό το πρίσμα της turn based στρατηγικής. Η κίνηση θα γίνεται σε ένα πεδίο μάχης, το οποίο θα βλέπουμε ισομετρικά, χωρισμένο σε εξάγωνα. Όπως είπαμε και πιό πάνω θα παίζεται μέσω οποιουδήποτε browser με το Unity plugin και δεδομένου οτι θα είναι turn based θα μπορούμε να λαμβάνουμε μέρος σε πάνω απο μία μάχες ταυτόχρονα (θεωρητικά δεν θα υπάρχει περιορισμός).

Οι χάρτες με τη σειρά τους θα παίζουν το ρόλο τους στην έκβαση της κάθε μάχης. Τα δέντρα θα προσφέρουν κάλυψη ενώ υπερυψωμένα σημεία στο χάρτη θα αποκαλύπτουν μεγαλύτερο μέρος του στον αντίστοιχο παίκτη (μόλις μάθαμε οτι δεν θα είναι ορατός ολόκληρος ή τουλάχιστον δεν θα είναι ορατές οι θέσεις των αντίπαλων ρομπότ). Πολλά απο αυτά τα σημεία θα είναι προσβάσιμα μόνο σε ελαφρύτερα Mechs με δυνατότητα άλματος!
Καμία σχέση με τα κλασικά turn based.
 Ο παίκτης βοηθιέται απο το παιχνίδι στις επιθετικές επιλογές του. Δίνοντας εντολή για επίθεση σε ένα αντίπαλο ρομπότ βλέπουμε ποια όπλα έχουμε διαθέσιμα και πόσο αποτελεσματικά θα είναι μέσω χρωματικής διαβάθμισης. Με σειρά φθίνουσα ξεκινάνε απο πράσινα και συνεχίζουν σε κίτρινα, πορτοκαλί, κόκκινα. Μόλις ολοκληρώσουμε τις εντολές αρχίζει η Attack Phase της μάχης και εξαφανίζονται τα εξάγωνα απο το χάρτη. Τα Mechs παύουν να είναι στατικά και αρχίζουν να εκτελούν τις εντολές μας κινούμενα στο χάρτη και επιτιθέμενα στον αντίπαλο.

Τα γραφικά είναι πολύ όμορφα!
Φυσικά και εδώ υπάρχει η παραμετροποίηση των Mechs. Πολλές φορές οι εδώ επιλογές μας θα κρίνουν το αποτέλεσμα της μάχης. Μπορούμε, για παράδειγμα, να "στήσουμε" το αργοκίνητο Atlas με τέτοιο τρόπο ώστε να αναλάβει το ρόλο Πυροβολικού για εξ αποστάσεως επιθέσεις ή να το εξοπλίσουμε με όπλα για κοντινή μάχη βασιζόμενοι στη βαριά του θωράκιση.


Η παραμετροποίηση θα γίνεται μέσω των STACs (Surplus Tech/Armament Container) τα οποία θα βρίσκουμε στα πεδία των μαχών στις online αναμετρήσεις μας, offline σε μάχες με αντίπαλο τον υπολογιστή (πιό πολύ σαν εξάσκηση θα είναι) αλλά με όχι τόσο καλά περιεχόμενα όσο στις online μάχες και μέσω του καταστήματος του παιχνιδιού έναντι πραγματικών χρημάτων (αναμενόμενο). Θα περιλαμβάνουν πιλότους, όπλα, αναβαθμίσεις και ό,τι άλλο χρειαζόμαστε για να παραμετροποιήσουμε και να βελτιώσουμε τα Mechs μας.
Όταν κοιτάς απο ψηλά...

Ανεξάρτητα απο όλα τα παραπάνω θα υπάρχει ένα σύστημα διαβάθμισης των παικτών το οποίο όμως δεν θα έχει κάποιο αντίκτυπο στο παιχνίδι. Θα δείχνει απλά το πώς εξελίσσεται ένας παίκτης σε αυτό απεικονίζοντας τα στατιστικά του.

Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας για το παιχνίδι. Το μόνο που ξέρουμε είναι οτι θα το δούμε κάποια στιγμή μέσα στο 2012 αλλά τίποτα παραπάνω παρόλο που σύμφωνα με τα λεγόμενα των εταιριών η ανάπτυξή του "πηγαίνει καλά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου