Witcher III

Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012

Anvisoft Smart Defender - Όχι και τόσο smart...

Έχει πολύ καιρό τώρα που έχω ένα θέμα με το λάπτοπ μου το οποίο είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό. Πιό συγκεκριμένα, όποτε το ανοίγω για πρώτη φορά, αργεί να φορτώσει τα Windows (XP - γιατί είναι και παλιό) και δεν φορτώνει ή δεν φαίνεται να φορτώνει πάνω απο πέντε απο τα προγραμματάκια που ξεκινάνε μαζί με τα Windows. Το πολύ μέχρι πέντε να φαίνονται κάτω δεξιά στην μπάρα της έναρξης. Αποσυνδέομαι, ξανασυνδέομαι και όλα καλά! Για ιούς έψαξα και ό,τι βρήκα το αφαίρεσα χωρίς να διορθωθεί το πρόβλημα. Το μητρώο το συντηρώ τακτικά και δεν έχει προβλήματα. Άρα; Μένουν αυτά τα μικρά, απαίσια προγραμματάκια που λέγονται spyware, malware, trojans, worms κλπ...

Έχω βαρεθεί στην κυριολεξία να ψάχνω, να κατεβάζω και να δοκιμάζω anti-spyware τις τελευταίες μέρες. Γι'αυτό και άργησα δυο - τρεις μέρες να γράψω στο blog. Ξεκίνησα απο το Smart Defender της Anvisoft γιατί διάβασα πολύ καλά λόγια για αυτό στο Διαδίκτυο και το θεώρησα καλή επιλογή. Καλά να πάθω...

Απλό το interface...
Απλή και εύκολη εγκατάσταση όπως και το interface του προγράμματος. Αφού έψαξε όλο το μηχάνημά μου, βρήκε μερικά κακόβουλα προγραμματάκια και λανθασμένες καταχωρήσεις στο μητρώο των Windows. Έλεγξα οτι όντως δεν θα μου δημιουργούσαν πρόβλημα τα διόρθωσα όλα. Μέχρις εδώ καλά. Ακόμα και ένα πρόβλημα με το Outlook Express και την εξερχόμενη απο αυτό αλληλογραφία όταν ήμουν συνδεδεμένος σε συγκεκριμένα δίκτυα μέσω Wi-Fi μου έλυσε. Απο εδώ και μετά χαλάει το πράμα...

Την επόμενη φορά που ξεκίνησα το λάπτοπ (γιατί εκεί φαίνεται αν κάνει ζημιά ένα τέτοιο πρόγραμμα και πόσο μεγάλη είναι) δεν έλεγε να φορτώσει τίποτα. Έμπαινα στα Windows και μόνο τα εικονίδια στην επιφάνεια εργασίας εμφανίζονταν. Όλα τα άλλα πουθενά. Το περίεργο είναι οτι ο δίσκος δεν δούλευε για να πω οτι το Smart Defender ψάχνει κάτι εκεί για να ολοκληρώσει τον έλεγχό του. Ο συνδυασμός Alt - Ctrl - Del όχι μόνο δούλεψε αλλά μου έδωσε και τη λύση.

Διάφορες ρυθμίσεις που μπορούμε να κάνουμε.
Το πρόβλημα, τελικά, φάνηκε πως ήταν μία υπηρεσία του προγράμματος η οποία φόρτωνε στην εκκίνηση των Windows και "κολλούσε" τον υπολογιστή μου. Μόλις την τερμάτιζα τα πάντα συνεχίζονταν κανονικά. Σχετικό αυτό γιατί πάλι δεν φόρτωναν όλα τα προγράμματα. Επομένως αυτή η υπηρεσία έκανε κάποιον εξονυχιστικό έλεγχο σε ό,τι πήγαινε να φορτωθεί στη μνήμη του υπολογιστή και τον καθυστερούσε (αδικαιολόγητα πολύ). "ΟΚ", είπα, "Παλιό το μηχάνημα, παλιά και τα Windows XP. Μήπως στα 7 θα είναι καλύτερα τα πράγματα; Μήπως υπάρχει διένεξη μεταξύ της συγκεκριμένης έκδοσης του προγράμματος και των XP;" Οπότε εγκατέστησα το πρόγραμμα στο σταθερό μου μηχάνημα.

Εκεί ήταν που χάζεψα! AMD FX 8120 (οκταπύρηνος επεξεργαστής, αν είναι ποτέ δυνατόν!!!), 8 GB DDR3 μνήμης στα 1600MHz και Windows 7 64bit σε SSD δίσκο! Πάλι τα ίδια! Άρα; Ξανά Alt - Ctrl - Del και απεγκατάσταση!

Ήθελα να'ξερα πού το είδαν οτι είναι καλό πρόγραμμα; Δύο στα δύο μηχανήματά μου με διαφορετικούς συνδυασμούς hardware/software είχαν πρόβλημα. Πατα(τα)γώδης αποτυχία δηλαδή. Μπορεί να φταίει η συγκεκριμένη έκδοση, τί να πω; Πάντως μελλοντικά θα το αποφύγω και το ίδιο σας συνιστώ να κάνετε και εσείς. Α ρε Spybot, γιατί άραγε δεν ανανεώνεται πλέον;

Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία παρουσίασης του προγράμματος ή παραπομπής στην ιστοσελίδα του. Συνεχίζω το ψάξιμο και τις επόμενες μέρες θα σας προτείνω κάτι που θα θεωρήσω πραγματικά καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου