Witcher III

Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012

IT Helpdesk : Μπορεί να ακούσει τα απίστευτα!

 Γνωρίζω κάποιους ανθρώπους οι οποίοι έχουν δουλέψει στις πληροφορίες του Ο.Τ.Ε. και μου έχουν αφηγηθεί αρκετά αστεία περιστατικά. Ομολογουμένως δεν θα τα πίστευα αν δεν μου τα λέγανε οι ίδιοι. Μία πρόσφατη έρευνα που έγινε στην Αμερική (απορώ γιατί λένε εμάς πειραματόζωα αφού οι περισσότερες έρευνες εκεί γίνονται) μελέτησε κάτι αντίστοιχο. Τα ενδοεταιρικά τμήματα υποστήριξης των εργαζομένων σε θέματα υπολογιστών.

Η έρευνα είχε σαν αντικείμενο τις πιό αστείες, περίεργες ή αφύσικες ερωτήσεις που γίνανε σε κάποιον που δουλεύει σε τέτοιο τμήμα υποστήριξης ή σε κάποιον άλλο συνάδελφό του στο ίδιο τμήμα.

Σιγά μην είναι έτσι...
Τί θα μπορούσε να απαντήσει ο απορημένος "πληροφορικάριος" στο συνάδελφό του που ρώτησε αν μπορούσε να του φτιάξει την τουαλέτα; Φυσικά "'όχι" εκτός και αν έκανε δεύτερη δουλειά... Αλλά δεν είναι μόνο αυτή η ερώτηση που κάνει εντύπωση.

- "Πώς αφαιρώ ένα σουσάμι απο το πληκτρολόγιό μου;"
Είμαι σίγουρος οτι θα θέλανε πολύ να το κάνουν.
- "Πώς απομακρύνω γατότριχες απο τον ανεμιστήρα του υπολογιστή μου;"
- "Μπορώ να ανοίξω την καφετιέρα με τον υπολογιστή μου;"
- "Πώς ξεκινάω το ίντερνετ;"
- "Θέλω να κατεβάσω όλο το ίντερνετ και να το πάρω μαζί μου"

Δεν σας φτάσανε; Διαβάστε παρακάτω :

- "Πού μπορώ να βρω ένα βίντεο του Elvis Presley online;"
- "Το τηλέφωνό μου έπεσε στην τουαλέτα. Τί να κάνω;"
- "Μπορείτε να επισκευάσετε την καρέκλα μου;"
- "Θα μου δείξετε πώς να χρησιμοποιώ το ποντίκι;" (!;!;!;!;!;)
- "Ο υπολογιστής μου ούτε ανοίγει ούτε κλείνει" (Το μαντέψατε! Ο υπολογιστής δεν ήταν στο ρεύμα!!!)
- "Πώς κάνω κλικ σε διαφορετικά αρχεία;"

Και όλα αυτά σε τμήματα υποστήριξης υπολογιστών. Δηλαδή έλεος. Δε λέω, μπορεί όντως κάποιοι άνθρωποι να μην γνωρίζουν κάποια πράγματα και να χρειάζονται βοήθεια για να εξοικειωθούν με τους υπολογιστές. Αλλά υπάρχει μια διαχωριστική γραμμή στην οποία σταματάει η έλλειψη γνώσης και αρχίζει η ηλιθιότητα. "Μπορείτε να μας βοηθήσετε να βγάλουμε τα κέρματά μας απο το μηχάνημα για τα αναψυκτικά;". Τί να απαντήσεις σε αυτόν τον άνθρωπο όταν ανήκεις σε ένα τμήμα IT υποστήριξης;

Και συνεχίζω :
Χεχεχε... Έτσι...

- "Μπορείτε να έρθετε να μου συνδέσετε ένα καλώδιο;"
- "Πώς μπορώ να κάνω παράνομη αντιγραφή αυθεντικού προγράμματος;" (Άμα το βρεις πες και σε εμάς)
- "Θέλω ένα πρόγραμμα που να μετατρέπει τον ήχο σε βίντεο" (Και εγώ θα το ήθελα πολύ)
- "Μπορείτε να με βοηθήσετε να επισκευάσω την τουαλέτα μου;"

Τί άλλο να πω; Βέβαια, πέρα απο την πλάκα, αυτό που συμπεραίνουμε είναι οτι, εκτός απο γνώσεις, πρέπει να έχεις υπομονή, τρόπους και... κασετοφωνάκι για να κάνεις αυτήν τη δουλειά. Όπως και στις πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου έτσι και σε αυτά τα τμήματα μπορεί να ακούσεις τα απίστευτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου