Witcher III

Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012

Diablo III - Οι εντυπώσεις μου μέχρι τώρα


Δεν θα γράψω πολλά γιατί σε λίγες μέρες θα παρουσιάσω το πλήρες review αλλά δεδομένου οτι τις τελευταίες μέρες "καίγομαι" νυχθημερόν μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μου παίζοντας το Diablo III, θεώρησα καλό να πω δύο πράγματα γι'αυτό.

Θα ξεκινήσω (και πάλι) ευχαριστώντας τη γυναίκα μου για την κατανόησή της... Δεν είναι και εύκολο να έχεις έναν άνθρωπο "χαμένο" μέσα στο ίδιο σου το σπίτι...

Απο τη στιγμή που παρέλαβα το κουτί το παιχνιδιού βλέπω τα πάντα γύρω μου μέσα απο ένα θολό πλαίσιο! Ούτε για δουλειά δεν έχω όρεξη... Αλλά πρέπει... Πρώτα έκανα εγκατάσταση στο λάπτοπ και μετά στο σταθερό. Στο λάπτοπ μου πήρε ίσως και πάνω απο μία ώρα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλά όλα πήγαν καλά. Στο σταθερό αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα και χρειάστηκε να ξαναξεκινήσω την εγκατάσταση αφού περίπου στα 2/3 της παρουσιάστηκε πρόβλημα.

Ξεκίνησα να παίζω στο λάπτοπ μέχρι να εγκατασταθεί το παιχνίδι στον σταθερό μου υπολογιστή. Το φορητό μου είναι ένα μηχάνημα πενταετίας το οποίο όμως διαθέτει αυτόνομη κάρτα γραφικών (GeForce M8600GT) η οποία μπορεί να μην είναι κάτι φοβερό για τα σημερινά δεδομένα αλλά το Diablo III το τρέχει έστω και με μειωμένα επίπεδα γραφικών. Νεότερα λάπτοπ με καλύτερο επεξεργαστή αλλά χωρίς αυτόνομη κάρτα γραφικών δεν μπόρεσαν και ούτε θα μπορέσουν να το τρέξουν. Όταν αναφερόμαστε στη Blizzard, εδώ και πολλά χρόνια, ξέρουμε οτι θα μας βγάλει την ψυχή μέχρι να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι αλλά όταν το κάνει θα αξίζει τον κόπο. Όντως, το φορητό μου, μπορεί και παίζει ικανοποιητικά το παιχνίδι (με τα χαμηλωμένα γραφικά), αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άσχημο οπτικά.

Στη συνέχεια μεταφέρθηκα στο σταθερό μου. Εκεί τα πράγματα ήταν σαφώς καλύτερα. Όλα τα γραφικά στο μέγιστο, μέγιστη ανάλυση και όλα τα εφέ ενεργοποιημένα. Πλέον το παιχνίδι "έδειξε τα δόντια" του. Τα πάντα είναι πανέμορφα. Οι χώροι, τα κάστρα, τα μπουντρούμια, οι αντίπαλοι, οι χαρακτήρες μας, τα εφέ. Όλα. Μόνη μου ένσταση (και πάλι) είναι κάποια σημεία στις πίστες των οποίων τα χρώματα μου φαίνονται "ξεβαμμένα". Λεπτομέρεια...

Το ωραίο με το παιχνίδι είναι οτι είναι καινούριο αλλά όχι ξένο σε σχέση με αυτό που οι παλαιότεροι θυμόμασταν. Είναι σίγουρα το καλύτερο hack 'n' slash action RPG που έχω παίξει (μέχρι στιγμής θεωρούσα το καλύτερο το Titan's Quest μαζί με το expansion του) και ακόμα δεν έχω τερματίσει. Ούτε, φυσικά, έπαιξα σε υψηλότερο επίπεδο δυσκολίας.

Οι μηχανισμοί του παιχνιδιού είναι αλλαγμένοι, εξελιγμένοι θα έλεγα, σε πιό απλούς σε σχέση με το παρελθόν και ο παίκτης δεν μπαίνει καν στη διαδικασία να επιλέξει ποιές ικανότητες θα "ξεκλειδώσει" όταν κάνει level up, ποιές θα αναβαθμίσει και ποιές θα αφήσει στάσιμες. Όλες αναβαθμίζονται αυτόματα σε κάθε level up και όταν ο χαρακτήρας μας πληροί το επίπεδο που κάποιες απαιτούν τότε αυτές θα είναι διαθέσιμες αυτόματα. Παρόλο που μου άρεσε σαν σύστημα και είναι πολύ πρακτικό και χρηστικό, μπορώ να πω οτι μου λείπει εκείνο το εικονίδιο με το σταυρουδάκι το οποίο υποδηλώνει οτι έχουμε διαθέσιμα skill points για να κατανείμουμε. Πάλι κάνει την εμφάνισή του αλλά απο ένα επίπεδο και μετά πολύ πιό σπάνια.

Φυσικά όταν μιλάμε για Diablo "όλα τα λεφτά" είναι τα αντικείμενα που μαζεύουμε. Μόνο το Titan's Quest μπορούσε να συγκριθεί με τα παλαιότερα Diablo και τώρα η τρίτη συνέχεια έρχεται να μας εθίσει ακόμα περισσότερο στον ανηλεή αγώνα μας για να βρούμε το-επόμενο-καλύτερο-απο-αυτό-που-έχουμε-αλλά-με-όσο-γίνεται-ίδια-χαρακτηριστικά-αλλά-μεγαλύτερα-μπόνους αντικείμενο. Έχει απλοποιηθεί πολύ και η διαδικασία του identify object. Απλά κάνουμε δεξί κλικ στο unidentified αντικείμενο και μόλις γεμίσει η μπάρα που αναπαριστά την πρόοδο της αναγνώρισης του αντικειμένου μαθαίνουμε τα πλήρη χαρακτηριστικά του. Μέχρι στιγμής μόνο τα σπάνια, "κίτρινα" αντικείμενα είναι άγνωστα.

Κάτι άλλο που μου άρεσε (πέρα απο όλο το παιχνίδι) είναι οι σύντροφοι που μπορούμε να έχουμε μαζί μας. Είναι τρεις : ο Templar, ο Scoundrel και η Enchantress. Ο καθένας έχει διαφορετικές ικανότητες και αναλαμβάνει διαφορετικό ρόλο. Μπορούμε κάθε φορά να έχουμε μόνο έναν μαζί μας και τους συναντάμε σταδιακά στις πίστες που παίζουμε. Μπορούμε να τους δίνουμε και κάποια αντικείμενα αλλά όχι πλήρη εξοπλισμό. Το συγκεκριμένο κομμάτι δεν μου άρεσε : θα προτιμούσα να μπορώ να τους εξοπλίσω πλήρως όπως και τον δικό μου χαρακτήρα. Αλλά, φαντάζομαι, έτσι θα ήταν σαν να εξελίσσαμε δύο χαρακτήρες με τον ακόλουθο απλά να μην είναι playable.

Το σενάριο είναι ωραίο και έχει αρκετά σημεία με ανατροπές και εξελίξεις που εγώ προσωπικά δεν τις περίμενα. Τα βιντεάκια ανάμεσα στις Acts του παιχνιδιού είναι αυτά που κλέβουν την παράσταση. Είναι καταπληκτικά (έχει παράδοση η Blizzard σε αυτά) και προωθούν το σενάριο απο το ένα μέρος στο άλλο. Τα bosses είναι κάτι άλλο που επίσης μου άρεσε. Οι μάχες μαζί τους είναι χορταστικές, οι ανταμοιβές μας, όταν τους κερδίζουμε, αξιόλογες και το ίδιο ισχύει και για τα mini bosses.

Η αναμονή τελείωσε λοιπόν. Σίγουρα άξιζε τον κόπο γιατί το παιχνίδι είναι καταπληκτικό αλλά και πάλι ήταν αδικαιολόγητα μεγάλη. Ειδικά αφού οι PvP αρένες δεν κυκλοφόρησαν μαζί με το παιχνίδι αλλά θα διατεθούν μέσω patch. Όσοι δεν το πήρατε ήδη θα πρέπει ή να περιμένετε να ξαναγίνει διαθέσιμο στα "φθηνά" ηλεκτρονικά καταστήματα (κυρίως του εξωτερικού) ή να δώστε περίπου 60,00 ευρώ για να το πάρετε αν το βρείτε κάπου. Πολλά λεφτά και το αν αξίζει να τα δώσετε εξαρτάται απο το πόσο "καίγεστε" για να το παίξετε.

Τα λέμε με την πλήρη παρουσίαση σε λίγες μέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου