Witcher III

Δευτέρα, 7 Μαΐου 2012

Dishonored - Στα χνάρια του Assassin's Creed

Την πρώτη φορά που είδα το Assassin's Creed εντυπωσιάστηκα απο τα γραφικά, την ατμόσφαιρα και το όλο στήσιμό του. Βέβαια, στην αρχή νόμιζα οτι θα ήταν RPG αλλά τελικά εξελίχθηκε σε action παιχνίδι με κάποια, ελάχιστα, στοιχεία εξέλιξης του χαρακτήρα μας τα οποία περιορίζονταν κυρίως σε αναβαθμίσεις των όπλων μας.

Η αλήθεια είναι οτι θα το προτιμούσα σαν RPG. Θα ήταν εξαιρετικό. Δυστυχώς, για μένα, το Dishonored  ακολουθεί σχεδόν κατά πόδας το Assassin's Creed. Διαδραματίζεται σε μία φανταστική πόλη της Μεγάλης Βρετανίας στη Βικτωριανή εποχή ονόματι Dunwall. Αναλαμβάνουμε το ρόλο του Corvo Attano και καλούμαστε να καθαρίσουμε το όνομά μας. Πρώην σωματοφύλακας της δολοφονημένης Αυτοκράτειρας, πλέον έχουμε συλληφθεί κατηγορούμενοι ψευδώς για το φόνο. Δραπετεύουμε με τη βοήθεια ενός μυστηριώδους ξένου ο οποίος μας δίνει κάποιες μαγικές δυνάμεις αλλά δεν μας αποκαλύπτει άμεσα τους σκοπούς του. Δίνει την εντύπωση ενός υπερφυσικού πλάσματος σαν κάτι μεταξύ Θεού/Διαβόλου.
One handed crossbow και μαχαίρι. Για τους λάτρεις της ποικιλίας!
Το παιχνίδι είναι αμιγώς action/stealth πρώτου προσώπου (είπαμε, στα πρότυπα του Assassin's Creed) και φαίνεται πολλά υποσχόμενο απο το βιντεάκι του. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι το οτι η φανταστική αυτή πόλη είναι φτιαγμένη βασισμένη σε ιστορικά στοιχεία και τροποποιημένες αναπαραστάσεις κτιρίων, δρόμων, περιοχών. Ακόμα και ενδυματολόγους συμβουλεύτηκαν οι δημιουργοί προκειμένου να είναι όσο πιό αληθοφανές γίνεται το περιβάλλον.

Είναι και ψηλά. Πού να τον φτάσεις;
Όσοι δείτε το εν λόγω βίντεο θα παρατηρήσετε την παρουσία πολλών τεχνολογικών αντικειμένων μη συμβατών με την εποχή στην οποία διαδραματίζεται το παιχνίδι. Μηχανοκίνητα "mechs", όπλα και αυτοκίνητα εκτός εποχής. Ε, ας μην ξεχνάμε οτι αυτό είναι το λιγότερο αφού θα έχουμε και μαγικές δυνάμεις στη διάθεσή μας. Δείτε το σαν έναν τρόπο να διαφοροποιηθεί απο το σωρό και να ξεχωρίσει στην κατηγορία του.

Οι δημιουργοί θέλησαν να προσφέρουν στους παίκτες τη δυνατότητα να φέρουν εις πέρας τις αποστολές τους τόσο με αθόρυβο τρόπο όσο και με τον πιό κλασσικό του "καθαρίζω ό,τι κινείται αλλά και ό,τι δεν κινείται". Πάντως δεν θα έχουμε απεριόριστο χρόνο στη διάθεσή μας για να πετύχουμε το στόχο μας ούτε και θα μπορούμε να κινούμαστε ελεύθερα όπου θέλουμε.
Χρησιμοποιώντας το περιβάλλον για να δώσουμε
μία πιό αρτιστίκ νότα στο παιχνίδι.
Όπλα, μαγεία, κατάληψη σωμάτων, πάγωμα χρόνου και όχι μόνο θα είναι οι τρόποι με τους οποίους θα μπορούμε να βγάλουμε απο τη μέση τους αντιπάλους μας και τελικά να καταφέρουμε να πετύχουμε το σκοπό μας ο οποίος δεν είναι άλλος απο το να καθαρίσουμε το όνομά μας. Με εμφανείς επιρροές απο τα Assassin's Creed και Deus Ex : Human Revolution το παιχνίδι, όπως ήδη έγραψα, φαίνεται πολλά υποσχόμενο. Στα στοιχεία που δανείζεται προσθέτει πολλά νέα, δικά του χαρακτηριστικά και τελικά φαίνεται οτι πετυχαίνει ένα πολύ ενδιαφέρον αμάλγαμα. Το περιμένουμε κάποια στιγμή αργότερα μέσα στο έτος (όταν θα είναι έτοιμο, αλά Blizzard).
Και πιστόλι! Και μαχαίρι! Ουάου! Ανατρίχιασα!

Η επίσημη ιστοσελίδα του είναι εδώ μαζί με όλο το διαθέσιμο υλικό μέχρι τώρα.
Concept art απο τον κόσμο του παιχνιδιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου