Witcher III

Τρίτη, 19 Ιουνίου 2012

Starcraft II : Heart of the Swarm - New units

Με την ημερομηνία κυκλοφορίας του νέου μέρους του Starcraft II να πλησιάζει ολοένα και περισσότερο, σκέφτηκα να γράψω λίγα πράγματα απο όσα καινούρια πρόκειται να δούμε όσον αφορά κυρίως τις μονάδες.

Ας ξεκινήσουμε με τους Terrans. Τρεις νέες μονάδες ανακοινώθηκαν για αυτούς με τη μία να αποσύρεται και να αντικαθίσταται απο άλλη (οπότε πάλι τρεις είναι...). Η πρώτη είναι το Warhound. Μία μονάδα στα πρότυπα του Goliath απο το αρχικό Starcraft. Η δεύτερη είναι το Battle Hellion και η τρίτη το Widow Miner. Θα δούμε, επίσης, αλλαγές στο Battlecruiser ενώ τα Reapers θα αποκτήσουν δυνατότητα self-healing αν βρεθούν εκτός μάχης για λίγη ώρα.
Κάνει και για το MechWarrior...

Οι Zerg στην single player campaign έχουν την τιμητική τους. Σε επίπεδο νέων μονάδων πολλά έχουν ακουστεί (επιβεβαιωμένα και μη) ενώ μπορώ να πω οτι είναι η φυλή στην οποία γίνεται το μεγαλύτερο... μπάχαλο (αν μου επιτρέπεται η έκφραση) σε αυτό το θέμα. Ξέρουμε οτι θα έχουν δύο νέες μονάδες σίγουρα (Viper και Swarm Host) αλλά με βάση κάποια σχέδια concept art περιμένουμε και τρίτη. Αλλαγές θα δούμε σε αρκετές μονάδες όπως το Ultralisk το οποίο θα μπορεί να κινείται υπόγεια. Υπάρχουν διάφορα σχέδια για νέα Nydus Worms και ταυτόχρονα συζητιούνται τα Devourer, Defiler, Lurker και Infested Bunker σαν πιθανές προσθήκες.
Άλλο ένα αποκρουστικό Zerg. Μα έχουν απύθμενη
φαντασία αυτοί οι σχεδιαστές!

Οι Protoss πάντοτε μου φαινόντουσαν η πιό αδικημένη φυλή κυρίως λόγω των ακριβών μονάδων τους. Στο δεύτερο μέρος της τριλογίας θα έχουν μόνο δύο νέες προσθήκες (Oracle και Tempest) επιβεβαιώνοντας έτσι την εντύπωση που έχω. Πρόσφατα ανακοινώθηκε το Mothership Core το οποίο θα μπορεί μέσω αναβάθμισης να γίνει ένα κανονικό Mothership όμως, έτσι, γίνεται άλλη μία πολύ ακριβή επιλογή. Περιμένουμε να δούμε αλλαγές στο Phoenix με γενικότερη επιδίωξη για τη φυλή να γίνει δυνατότερη στον αέρα.
Νομίζω οτι η περιγραφή τα λέει όλα.

Στη single player campaign τα πράγματα μπλέκονται λίγο. Το παιχνίδι αποκτά έναν ευδιάκριτο χαρακτήρα RPG όσον αφορά την κεντρική ηρωίδα, την Kerrigan. Θα εξελίσσεται σταδιακά (στην αρχή θα αναπαρίσταται με πολύ ανθρώπινη μορφή, κρατώντας όπλο) αποκτώντας νέες δυνάμεις και χαρακτηριστικά. Θα την ελέγχουμε σχεδόν σε κάθε αποστολή, σε αντίθεση με τον Raynor, και αν σκοτωθεί δεν τελειώνει το παιχνίδι καθώς θα ανασταίνεται στο πλησιέστερο Hatchery (και πάλι σε αντίθεση με τον Raynor). Αυτό σημαίνει οτι θα μπορούμε να τη χρησιμοποιούμε για να "καθαρίζουμε" τα πιό δύσκολα σημεία της πίστας χωρίς να μας απασχολούν οι συνέπειες. Πριν απο κάθε αποστολή θα επιλέγουμε ένα εκ των τεσσάρων Battle Focuses τα οποία θα της δίνουν διαφορετικές δυνατότητες το καθένα.

Σχετικά με το σενάριο αυτό που είναι σίγουρο είναι οτι θα έχει να κάνει με τη σχέση της Kerrigan με το Swarm. Θα είναι η πλήρης εξιστόρηση της κοινής ιστορίας τους και θα φέρει τον παίκτη σε αρκετά σταυροδρόμια αποφάσεων. Δύσκολες αποφάσεις οι οποίες θα κάνουν διαφορά στην εξέλιξη της ιστορίας. Μεγάλη βοήθεια στην προώθηση του σεναρίου θα δώσουν οι cutscenes οι οποίες θα είναι εκτενέστερες και θα έχουν μεγαλύτερη σημασία για την κατανόηση της υπόθεσης του παιχνιδιού. Σκοπός της Kerrigan, όντας άνθρωπος πια και πρώην Queen of Blades, θα είναι να ενώσει το Swarm υπό την αρχηγία της, να κατατροπώσει τον Arcturus Mengsk και να νικήσει τα φαντάσματα του παρελθόντος της.

Το παιχνίδι περιμένουμε να κυκλοφορήσει μέσα στο 2012 και η επίσημη ιστοσελίδα του είναι εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου