Witcher III

Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

Unreal Engine 4

Μία απο τις μεγάλες αποκαλύψεις της φετινής Ε3 ήταν η νέα μηχανή γραφικών της Epic, η πασίγνωστη Unreal Engine. Πλέον έχει φτάσει στην έκδοση 4 και σύμφωνα με όσα βλέπουμε στο video demo είναι ρεαλιστικότερη απο ποτέ.

Προορίζεται για τα παιχνίδια επόμενης γενιάς χωρίς, όμως, να έχει διευκρινιστεί σε ποιές πλατφόρμες θα υλοποιείται. Αναμένεται, βέβαια, να είναι παρούσα σε όλες αλλά ακόμα δεν είναι τίποτα επίσημο. Τα περισσότερα παιχνίδια που παρουσιάστηκαν φέτος, άσχετα απο ποιά μηχανή γραφικών χρησιμοποιούσαν, έδιναν μεγάλη έμφαση στο φωτισμό. Η Unreal Engine 4 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση οπότε και αυτή με τη σειρά της τονίζει πολύ όχι μόνο τη διάχυση του φωτός αλλά και τις ανακλάσεις. Όλες τις ανακλάσεις. Καταφέρνει έτσι, μέσω της σωστής διαχείρισης της συμπεριφοράς του φωτός, να παρουσιάσει πιό αληθοφανή περιβάλλοντα.

Φυσικά δεν είναι μόνο ο φωτισμός που παίζει ρόλο στη σωστή οπτική απεικόνιση ενός παιχνιδιού. Τόσο η κίνηση των χαρακτήρων όσο και η φυσική (animation και physics στα... ελληνικά) είναι πολύ σημαντικά. Η νέα μηχανή γραφικών εστιάζει και εκεί για να επιτύχει ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα ρεαλισμού παρουσιάζοντας έτσι ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα.

Όπως θα δείτε και στο βιντεάκι τόσο οι εσωτερικοί όσο και οι εξωτερικοί χώροι απεικονίζονται με εξαιρετική λεπτομέρεια (δείτε το σε HD). Το ίδιο ισχύει για τον κεντρικό χαρακτήρα, για τα διάφορα οπτικά εφέ ενώ η κίνηση του χαρακτήρα είναι πολύ ομαλή και σωστά αποδομένη οπτικά.

Το βιντεάκι το βλέπετε εδώ και σας προτείνω να το δείτε σε HD, πλήρη οθόνη και δυο - τρεις φορές (σίγουρα πάνω απο μία) για να μπορέσετε να δείτε όλες τις λεπτομέρειες. Α, όσα βλέπετε είναι απο την ίδια τη μηχανή και όχι απλά βίντεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου