Witcher III

Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012

Diablo III - Patch 1.0.4 - Η (αναμενόμενη) εξέλιξη

Διακοπές τέλος για εμένα προσωπικά αλλά και για τον περισσότερο κόσμο. Όσο χαλαρώσαμε, χαλαρώσαμε και τώρα πίσω όλοι ορεξάτοι για δουλειά (λέμε τώρα). Πολλές οι εξελίξεις στο μεσοδιάστημα και θα προσπαθήσω σιγά - σιγά να τις καλύψω.

Το Diablo III άφησε ανάμεικτα συναισθήματα στους παίκτες και κυρίως στους φανατικούς της σειράς. Τόσο η συνεχής απαίτηση σύνδεσης με τους servers της Blizzard (κυρίως τα προβλήματα σύνδεσης σε αυτούς) όσο επίσης η διάρκεια του παιχνιδιού, το Auction House και κάποια bugs άφησαν μια γλυκόπικρη γεύση. Αν και ανήκω στους φανατικούς της σειράς θεωρώ μοναδικά, ουσιαστικά, προβλήματα τη διάρκειά του και τα bugs. Όταν, όμως, μιλάμε για Blizzard ξέρουμε απο πριν οτι η υποστήριξη των παιχνιδιών της θα είναι συνεχής και άψογη.

Όχι οτι δικαιολογώ τα bugs. Το μόνο ελαφρυντικό που δίνω είναι οτι ήταν πολύ μικρά για να χαλάσουν την εμπειρία του παιχνιδιού και αφορούσαν λεπτομέρειες με τα σημαντικότερα (μιλάω για αυτά που επηρέασαν εμένα) να αφορούν achievements τα οποία δεν μπορούσα να πετύχω.

Το καινούριο patch διορθώνει πάρα πολλά προβλήματα και φέρνει νέες προσθήκες στο παιχνίδι βοηθώντας το να εξελιχθεί. Δύο είναι κατ'εμέ οι σημαντικότερες : το Paragon leveling και η διόρθωση του looting και πιό συγκεκριμένα η ρύθμιση της συχνότητας με την οποία "πέφτουν" τα διάφορα αντικείμενα. Βελτίωση αποτελεί η προσθήκη χρώματος στα φίλτρα και τα πετράδια που βρίσκουμε αλλά αυτό είναι κάτι πιό πολύ πρακτικό παρά ουσιαστικό αφού δεν αλλάζει το στήσιμο και τη λειτουργία του παιχνιδιού.

Το Paragon σύστημα είναι ένας ακόμα τρόπος για να ανεβάζει επίπεδα ο χαρακτήρας μας πάνω απο το 60ό. Μέχρι το επίπεδο 60 δεν ενεργοποιείται. Ενώ πριν την προσθήκη του υπήρχε μία... ηρεμία (στασιμότητα θα έλεγα) όταν κάποιος έφτανε στο τελευταίο επίπεδο, τώρα ο παίκτης νιώθει και πάλι οτι ο χαρακτήρας του συνεχίζει να εξελίσσεται. Έτσι είναι. Με το νέο σύστημα ανεβάζουμε κανονικά επίπεδα όπως και πριν (δεν υπάρχουν όμως άλλες ικανότητες για να ξεκλειδώσουμε) και σε κάθε νέο επίπεδο ο χαρακτήρας μας αναβαθμίζει τα βασικά χαρακτηριστικά του (Strength, Vitality, Intelligence και Dexterity) όπως πριν. Επιπρόσθετα για κάθε Paragon επίπεδο αποκτούμε επιπλέον 3% magic find και άλλο τόσο gold find. Το μέγιστο επίπεδο που μπορούμε να φτάσουμε στο νέο σύστημα είναι το 100 (+ 60 απο το αρχικό = 160!!!). Για να ξεχωρίζουν τα... πρόβατα απο τα ερίφια ανά 10 επίπεδα θα αλλάζει το περίβλημα γύρω απο το πορτραίτο του χαρακτήρα το οποίο το αποκτούμε μολις φτάσουμε στο Paragon level 1.

Ο χρόνος που χρειάζεται για να φτάσει κάποιος στο πρώτο Paragon επίπεδο είναι εφάμιλλος του χρόνου που απαιτείται για να φτάσει απο το κανονικό επίπεδο 59 στο 60. Για να φτάσει στο 100ό είναι ισάξιος με το χρόνο που ήθελε ένας παίκτης για να φτάσει στο επίπεδο 99 στο Diablo II.

Η Blizzard προέβη στην προσθήκη αυτού του νέου συστήματος αφενός επειδή οι παίκτες γκρίνιαζαν για το χαμηλό... μέγιστο επίπεδο και αφετέρου γιατί παρατηρήθηκε το φαινόμενο πολλοί παίκτες να αλλάζουν συνεχώς σετ αντικειμένων (άλλο σετ, με μπόνους, για να βρίσκουν περισσότερα και καλύτερα αντικείμενα και άλλο σετ για τις μάχες). Το μέγιστο που μπορεί να φτάσει κάποιος τώρα σε ποσοστά magic και gold find είναι 300% (3% x 100 επίπεδα Paragon) και σε αυτό προστίθεται το bonus του Nephalem Valor. Με αυτόν τον τρόπο η εταιρία θέλησε να εξαλείψει το φαινόμενο της συνεχούς εναλλαγής αντικειμένων απο τους παίκτες.

Όσον αφορά τη βελτίωση της συχνότητας πτώσης αντικειμένων τα νέα είναι εξαιρετικά. Το νέο patch την αυξάνει σε ικανοποιητικό βαθμό και έχω την εντύπωση οτι τα αντικείμενα που βρίσκω είναι πιό σχετικά τόσο με το επίπεδο του χαρακτήρα μου όσο και με την κλάση του. Ήταν τραγικό να έχεις έναν χαρακτήρα επιπέδου 58 και να βρίσκεις αντικείμενα για επίπεδο 44.

Διορθώνοντας τα διάφορα bugs το παιχνίδι απέκτησε μεγαλύτερη ποικιλία κυρίως στα dungeons αλλά και στα διάφορα events. Μπόρεσα επιτέλους να πετύχω achievements απο τα οποία είχα "αποκλειστεί" λόγω του οτι π.χ. δεν εμφανιζόταν ποτέ κάποιο dungeon ή κάποιος αντίπαλος ή κάποιος NPC για να μου δώσει ένα αντικείμενο. Τώρα όλα βαίνουν καλώς!

Στις πολύ σημαντικές αλλαγές της νέας έκδοσης συγκαταλέγονται όλες οι ρυθμίσεις του balancing που έκανε η Blizzard στις ικανότητες των χαρακτήρων. Έχουν γίνει πολύ σημαντικές μετατροπές και θα σας συνιστούσα να τις διαβάσετε πάρα πολύ προσεκτικά για να μη βρεθείτε εξ απροόπτου αλλά και για να μπορέσετε να προσαρμόσετε τον τρόπο παιχνιδιού σας.

Η επόμενη μεγάλη αλλαγή που περιμένουμε είναι η προσθήκη των αρένων για μάχες μεταξύ παικτών. Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος απο τις αλλαγές του νέου patch! Έχω ήδη τρεις χαρακτήρες επιπέδου 60 διαφορετικών κλάσεων και θα κάνω το ίδιο και με τις υπόλοιπες δύο κλάσεις για να δω ποιά μου αρέσει και μου ταιριάζει περισσότερο για να συνεχίσω στο Paragon. Το θετικό είναι οτι το παιχνίδι όσο πάει βελτιώνεται και μου αρέσει ακόμα περισσότερο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου