Witcher III

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012

Diablo III - Patch 1.0.5

Η Blizzard με το patch 1.0.4 άλλαξε ριζικά το Diablo III. Το άλλαξε τόσο που παίκτες οι οποίοι είχαν βαρεθεί φτάνοντας στο Level 60 τον χαρακτήρα τους και τα είχαν ψιλοπαρατήσει, να αρχίσουν πάλι να  παίζουν μανιωδώς. Το να ανέβει το ανώτατο επίπεδο χαρακτήρα απο το 60ο επίπεδο στο 160ο δεν είναι μικρό πράμα.

Βέβαια προστέθηκαν και άλλα πράγματα, γίνανε διορθώσεις, βελτιώσεις και εξισορρόπηση πολλών στοιχείων του παιχνιδιού. Όμως ένα τέτοιο παιχνίδι βρίσκεται σε διαρκή εξέλιξη, ειδικά μετά απο τέτοιες αλλαγές. Παρατηρήθηκε, λοιπόν, οτι κάποιες δυνάμεις χρησιμοποιούνταν κατά κόρον ενώ κάποιες άλλες ήταν πολύ παραμελημένες. Η κατάχρηση γινόταν κυρίως σε αμυντικές ικανότητες σε ποσοστά τα οποία πολλές φορές έφταναν ή ξεπερνούσαν το 80% των χαρακτήρων!

Η εταιρεία θεώρησε σκόπιμο να παρέμβει και να κάνει κάποιες αλλαγές τις οποίες θεώρησε αναγκαίες. Δύο είναι οι κυριότερες παρεμβάσεις : η μείωση της αποτελεσματικότητας κάποιων αμυντικών δυνάμεων με την ταυτόχρονη μεγαλύτερη μείωση της εισερχόμενης ζημιάς απο τους αντιπάλους και το σύστημα "Monster Power".

Η πρώτη αλλαγή έγινε για να ενθαρρυνθούν οι παίκτες να κάνουν συνδυασμούς δυνάμεων που μέχρι πρότινος δεν γινόντουσαν λόγω δυσκολίας στο Inferno. Το μεγάλο "πρόβλημα" για εμένα είναι οτι με το που φτάνεις να παίζεις στο ανώτατο επίπεδο δυσκολίας, το παιχνίδι γίνεται δυσανάλογα δύσκολο. Ειδικά όταν θα πρέπει να αντιμετωπίσεις κάποιο boss ή mob έναν θάνατο τον έχεις σίγουρο. Ε, πολλοί παίκτες για να βοηθηθούν όσο γινόταν περισσότερο, χρησιμοποιούσαν κατά κόρον αμυντικές ικανότητες με αποτέλεσμα να υπάρχει μία ομοιομορφία στους χαρακτήρες. Για να αντιμετωπίσει η Blizzard αυτό το φαινόμενο, μειώνει την αποτελεσματικότητα συγκεκριμένων αμυντικών δυνάμεων. Ταυτόχρονα, για να διευκολύνει τους παίκτες, μειώνει ακόμα περισσότερο (25% τουλάχιστον κατά περίπτωση) τη ζημιά που δέχονται οι χαρακτήρες μας. Με αυτόν τον τρόπο όσοι θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις ίδιες αμυντικές δυνάμεις θα ωφεληθούν αρκετά ενώ οι υπόλοιποι αποκτούν το έναυσμα για να πειραματιστούν με άλλους συνδυασμούς.

Η δεύτερη αλλαγή έρχεται για να ικανοποιήσει όσους θεωρούν οτι το παιχνίδι είναι (ή με τις παραπάνω αλλαγές θα γίνει) πολύ εύκολο. Το "Monster Power" θα δίνει τη δυνατότητα στους παίκτες να ορίζουν εκείνοι, με διαβαθμίσεις, την αύξηση του επιπέδου των αντιπάλων δίνοντας τους επιπλέον ζωή, damage, ικανότητες κτλ. Όσο πιό υψηλή η διαβάθμιση που επιλέγουν τόσο πιό μεγάλα θα είναι τα οφέλη τους σε αντικείμενα και πόντους εμπειρίας. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό θα μπορεί να ενεργοποιηθεί για όλα τα επίπεδα δυσκολίας και μάλιστα θα μπορεί να είναι ξεχωριστό για το καθένα. Αν κάποιος δεν επιλέξει τίποτα απο αυτό το μενού τότε η δυσκολία των αντιπάλων θα είναι η προκαθορισμένη απο το παιχνίδι.
Ίσως η πιό αδικημένη κλάση στο παιχνίδι.
Παράλληλα με όλα τα παραπάνω γίνονται οι απαραίτητες ρυθμίσεις και τροποποιήσεις για να εξισορροπηθεί το παιχνίδι. Αλλάζουν τα χαρακτηριστικά πολλών δυνάμεων τόσο υπέρ όσο και κατά του παίκτη (αυτά είναι λίγα). Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείψουν διορθώσεις απο κάποια μικρά bugs ενώ βελτιώνεται ο ρυθμός με τον οποίο "πέφτουν" τα legendary αντικείμενα (επιτέλους!!!).

Προσωπικά είδα με πολύ θετικό μάτι τις αλλαγές που γίνονται. Έχω πέντε χαρακτήρες level 60+ και με κανέναν δεν μπορώ να προχωρήσω πέρα απο το ACT II στο Inferno. Τόσο λάθος να παίζω; Μπορώ να ασχοληθώ παραπάνω αλλά θα εκνευριστώ και δεν είναι αυτό το ζητούμενο όταν κάθεσαι να παίξεις ένα παιχνίδι. Τώρα θα μπορέσω να συνεχίσω παρακάτω πιστεύω!

Αναλυτικά όλες οι αλλαγές βρίσκονται εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου