Witcher III

Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Sine Mora - Review

Κατά διαστήματα βγαίνουν κάποια παιχνίδια τα οποία έρχονται για να ταράξουν τα νερά στο χώρο μας. Άλλες φορές είναι παιχνίδια τα οποία έχουν τα εκπληκτικότερα γραφικά όλων των εποχών (λέμε τώρα) ή τις μεγαλύτερες καινοτομίες όλων των εποχών (λέμε τώρα) ή ίσως το τελειότερο gameplay όλων των εποχών (λέμε τώρα). Κάποιες φορές είναι η ιδανική υλοποίηση όλων των καλών στοιχείων των υπολοίπων παιχνιδιών της εκάστοτε κατηγορίας στην οποία ανήκουν. Το Sine Mora έχει λίγο απ'όλα τα παραπάνω.

Χαμόςςςςςςςςςςς!!!
Το παιχνίδι είναι ένα side scrolling shooter. Ως τέτοιο δεν έχω και πολλά πράγματα να γράψω για αυτό. Τα γραφικά του είναι πολύ όμορφα με μία καρτουνίστικη πινελιά και είναι τρισδιάστατα παρά το δισδιάστατο χαρακτήρα του παιχνιδιού. Είναι ελαφρύ και δεν πρόκειται να ζορίσει ακόμα και παλαιότερους υπολογιστές με όλα τα γραφικά στο μέγιστο. Βέβαια, οι επιλογές που έχουμε για την παραμετροποίησή του στον οπτικό τομέα είναι ελάχιστες αλλά δεν πιστεύω οτι ακόμα και κάποιος με ένα παλαιότερο μηχάνημα θα χρειαστεί να ασχοληθεί μαζί τους.

Ο ηχητικός τομέας του παιχνιδιού είναι καλός με το μόνο πράγμα που με ενόχλησε είναι οτι οι ομιλίες που ακούγονται δεν είναι στα αγγλικά (πιθανόν να είναι κορεάτικα, γιαπωνέζικα ή κινέζικα) αλλά χάρη στους υπότιτλους δεν πολυδίνω σημασία. Θα προτιμούσα να είναι στα αγγλικά βέβαια...

Πού πάνε και τα βρίσκουν αυτά τα ονόματα ήθελα να 'ξερα...
Το Sine Mora ξεχωρίζει στο gameplay του. Είναι ένα απο εκείνα τα εκνευριστικά παιχνίδια που πρέπει να αποφεύγεις συνεχώς τις βολές των αντιπάλων με τη διαφορά οτι δεν υπάρχει κάποιος "μετρητής ζωής". Όποτε χτυπάμε ή μας χτυπάει αντίπαλος αυτό που μεταβάλλεται είναι ο υπολειπόμενος χρόνος μας μέχρι το επόμενο save point (τα οποία είναι αρκετά συχνά). Επομένως μπορεί να μας πετυχαίνουν οι αντίπαλοι με τα πυρά τους και να χάνουμε χρόνο αλλά κάνοντας και εμείς το ίδιο αναπληρώνουμε ό,τι χάσαμε. Με το παραπάνω "τέχνασμα" διαφοροποιείται απο οτιδήποτε άλλο έχουμε δει στην κατηγορία του και δίνει κίνητρο στον παίκτη να μην τα παρατάει αλλά να προσπαθεί να πετύχει όσο περισσότερους αντιπάλους μπορεί παρά τα εισερχόμενα απο αυτούς πυρά. Μου άρεσε ιδιαίτερα το οτι υπάρχει εναλλαγή μεταξύ εναέριων και υποβρύχιων αποστολών αυξάνοντας έτσι την ποικιλία σε σκηνικά και αντιπάλους!

Είναι αρκετά διασκεδαστικό και σίγουρα λιγότερο εκνευριστικό απο τα υπόλοιπα παιχνίδια της κατηγορίας του. Ειδικά αν επιλέξουμε βαθμό δυσκολίας για πιό "χαλαρούς" παίκτες το Sine Mora είναι ένα απολαυστικό shooter για να κυλάει ευχάριστα η ώρα. Αυτό δεν σημαίνει οτι παύει να αποτελεί πρόκληση. Οι μάχες με τα bosses είναι αρκετά πιό δύσκολες και αν χάσουμε εκεί τότε πρέπει να τις ξεκινήσουμε απο την αρχή.

Έχουμε τη δυνατότητα να παίξουμε είτε με το ποντίκι είτε με το πληκτρολόγιο. Μπορούμε να τα συνδυάσουμε μεταξύ τους αλλά έτσι όπως είναι στημένος ο χειρισμός του δεν έχει νόημα. Προσωπικά βρήκα το ποντίκι "αργό" οπότε επέλεξα να χρησιμοποιώ το πληκτρολόγιο (ξαναθυμήθηκα την εποχή που έπαιζα Xenon2 στον Amstrad!!!). Είναι ενεργοποιημένα και τα δύο μέσα στο παιχνίδι και δεν χρειάζεται να βγούμε απο την πίστα στην οποία βρισκόμαστε για να κάνουμε αλλαγή.
Ένα απο τα πολλά bosses του παιχνιδιού.
Έχουμε να κάνουμε, λοιπόν, με ένα casual παιχνιδάκι το οποίο πιστεύω θα αρέσει σε όσους θέλουν κάτι για να γεμίζουν τα "κενά" 10λεπτα της καθημερινότητάς τους. Το συνιστώ, όμως, σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου